Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 19:09

Til: Support <info@1st-international.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, support@single-baltic-lady.com, post <post@finkn.no>

Hei,


dette er da ikke at noen har tilgang til min mail-konto.


Men de har simpelthen punchet inn min mail-adresse, i et felt, på et av deres online skjema.


Dere gjør dere dumme, virker det som.


Jeg ønsker at dette skal sendes til en overordnet.


(Jeg ønsker å vite navnet på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker å vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med noen andre borgere/folk/kunder).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



man. 14. sep. 2020 kl. 12:51 skrev Support <info@1st-international.com>:

Kjære herr,



profilen ble aktivert etter at e-postadressen <eribsskog@gmail.com> ble bekreftet.



Hvis du hevder at du ikke har registrert profilen selv, må du søke etter en person som har tilgang til e-postadressen din i tillegg til deg.

 

 

Dear Sir,


the profile was activated after the email address

<eribsskog@gmail.com>

was confirmed.


If you claim that you have not registered the profile yourself, you need to search for a person who has access to your email address besides you.


 


Best Regards,

Maya

Customer Support

The Inspirations Company LLC

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 


https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials



On September 13th 2020, 6:03 pm "Erik Ribsskog" <eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.


(For jeg har ikke kontaktet dere).


Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.


Med hilsen


Erik Ribsskog



ons. 12. aug. 2020 kl. 13:46 skrev Support < info@1st-international.com>:

Kjære herr,



Profilen din ble slettet per forespørsel.


 


Dear Sir,

 


Your profile was deleted per your request.



Best Regards,

Maya

Customer Support

The Inspirations Company LLC

https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials

 


https://www.woman-from-russia.com/wiki/index.php/Testimonials



On August 12th 2020, 11:05 am "Erik Ribsskog" < eribsskog@gmail.com> wrote:

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Single Baltic Lady <support@single-baltic-lady.com>

Date: søn. 9. aug. 2020 kl. 09:55

Subject: You have received a virtual smile from somebody at www.single-baltic-lady.com

To: < eribsskog@gmail.com>



Dear Baron Erik,


We are glad to inform you that the member Dark_secret_Dream (1001711373) sends you a virtual smile!


A virtual smile means that the member is interested in contacting you. Please, be polite to answer with a smile in return. You can send it by following the link:

https://www.single-baltic-lady.com/vkiss.php?sendto=1001711373&from=1001712987&ConfCode=alJEQmJHZXE5dzRJOUFFc05BUm5hLw%3D%3D


Thank you for using our services!


You are receiving this message because you have an active profile on https://www.single-baltic-lady.com/. To stop receiving these messages (unsubscribe) please log in to your account on https://www.single-baltic-lady.com/ with your user ID and password and deactivate your profile (click "Suspend").


Single Baltic Lady mail delivery system!!!

Auto-generated e-mail, please, do not reply!!!

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter