Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Ditt springbrett til en vellykket internasjonal fremtid.

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 20:21

Til: "info.norge (Mailbox)" <info.norge@ef.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>

Hei,


jeg teller ihvertfall fire stygge skrivefeil, i mailen deres.


Og det var bare på en linje.


Så dette er noe tull, må jeg si.


Jeg ønsker at dere sender dette opp, til en overordnet.


Jeg ønsker å få vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.


Og jeg ønsker også å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen, med andre folk/borgere.


Skjerpings!


Erik Ribsskog


PS.


Jeg var også på to språkreiser med dere, på 80-tallet.


(Sist med Paul Wilkie som kursleder.


Dette var i Brighton, sommeren 1988).


Og jeg kontaktet dere, for cirka ti år siden.


For noen slektninger av meg i Kvelde, (som jeg havnet hos, våren 2005, etter tull fra Lånekassa, i forbindelse med studier, ved University of Sunderland), de nekter å sende meg mine viktige papirer, (jeg måtte rømme fra gården, i forbindelse med en sak jeg har anmeldt, men politifolka nedi Larvik, er visst mest opptatt av å skrive romaner).


Og derfor så ønsket jeg, å få mine to kursbevis, fra dere, (for å få orden i sysakene liksom, som de sier).


(Jeg var visst best på hele kurset, når det gjaldt poeng på den avsluttende prøven, i Brighton, sommeren 1988.


Og jeg var også med dere, til Weymouth, (dratt med av min ungdomsskole-kamerat Kenneth Sevland), sommeren 1986).


Men dere sendte meg ikke noe kursbevis.


Så det må jeg klage på.


Vennligst send dette til en overordnet.



tor. 17. sep. 2020 kl. 08:57 skrev info.norge (Mailbox) <info.norge@ef.com>:

Hei Erik,


 


Vi er i vår systemer at det ble vist interesse hos oss i september 2019. Vi har nå fjernet deg helt fra våre systemer og du vil ikek mota noe mer informasjon fra oss.


 


/Kaja


EF Education First.


 


From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Sent: torsdag 17. september 2020 00:04

To: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Cc: info.norge (Mailbox) <info.norge@EF.com>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Subject: Klage/Fwd: Ditt springbrett til en vellykket internasjonal fremtid.


 


CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe. Please forward any suspicious emails to information.security@ef.com


 


Hei,


 


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


 


(Jeg har ikke kontaktet disse).


 


Vennligst rydd opp!


 


Med hilsen


 


Erik Ribsskog


 


PS.


 


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke


virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes


jeg).


 


 


---------- Forwarded message ---------

Fra: EF Education First <info.norge@ef.com>

Date: tir. 18. aug. 2020 kl. 12:06

Subject: Ditt springbrett til en vellykket internasjonal fremtid.

To: <eribsskog+lailamonica@gmail.com>


 


Lær et nytt språk og øke ferdighetssettet ditt med EF.


 




 


 


55 år, og vi stopper ikke




Hei, Laila Monica,


Med en kulturarv av språk, reise og kulturutveksling som spenner over et halvt århundre, fortsetter vi sterkt. Og fremtiden ser lys ut!


Bli med på vårt langsiktige studieprogram, eller et kortere kurs, for å mestre et nytt språk, absorbere en ny kultur og utvide horisonten. Det har aldri vært et bedre tidspunkt å fokusere på fremtiden din.


Ring vår eksperte EF Studieveiledere for å lære mer om vårt store utvalg av kurs, i 50 destinasjoner:




22 94 12 00


Eller bestill en rask og enkel personlig veiledning nedenfor.


Bestill en veiledning


 




 


En sommer med fremgang


Vi tror ting skinner lysere i møte med motgang, og EFs sommer 2020 har ikke vært noe unntak. Med et fellesskap av EF-ansatte tilgjengelig 24/7, og en rekke faglige, intensive og eksamensopplegg som tilbys, gjør vi studentene våre i utlandet drømmer virkelige og hjelper dem å bygge for fremtiden.


"Jeg hadde den beste tiden i mitt liv. Det er bare en god tid og et bra sted å være for noen som vil lære engelsk. Nydelig opplevelse! " - Victor Quirola, EF Bournemouth


Se vår Instagram


 


Din sikkerhet er vår første prioritet.


Utdanning og livserfaringer bør ikke settes på vent, men sikkerheten kommer alltid først. Alle kursene våre følger strengt de obligatoriske helse- og sikkerhetsretningslinjene for hvert land, og hver EF-medarbeider blir opplært i riktig prosedyre.


Les mer om EF Safe Learning Promise.



 


 




 


International Language Campuses


Dersom du ønsker å bli fjernet fra vår postliste vennligst klikk her.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter