Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. oktober 2020

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

[PACS-10439501] Playasia Order 44420013

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 16:43

Til: Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>

Hi,


this is not an account that I have set up.


The trolls have set it up.


I don't want to have a Play Asia-account.


You should sort with your customer-register.


And I want to know the name of the troll, who has ordered stuff, in my name.


And I want to know, which better routines, that you're going to start with, so that this doesn't happen again, to other people/citizens.


Erik Ribsskog



ons. 16. sep. 2020 kl. 04:12 skrev Play-Asia Customer Service <enquiry@play-asia.com>:

Dear Erik,


This is Kate, I am the manager here at customer service. I am sorry to hear

that you have been a victim of identity theft.


Upon checking your transactions, nothing has been processed on our side.

Rest assured that the account used has also been tagged on our side. If

there are any transactions that will go through on this account, it will

surely be declined. If you want to find more information, your bank should

be able to provide all the necessary information about the transaction. On

our side, we are unable to give out more than what you can already see on

your account.


If you have any question, please let us know. Thank you for your support.


Best regards,


Maria Kathleen Mateo

Playasia Customer Service Manager

Email: cs@play-asia.com

Telephone: +85231450013

__________________________________________________________

Leave us a review: www.trustpilot.com/review/www.play-asia.com

For latest deals, offers and pre-releases visit us at www.play-asia.com


Follow us on social:

FB: www.facebook.com/playasia

TW: www.twitter.com/playasia

IG: www.instagram.com/playasia


Was this e-mail helpful?

https://www.play-asia.com/41/7467r65-773c52n

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter