Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 8. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: [Ticket#371634558] Din melding er mottatt av Telio

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 8. oktober 2020 kl. 23:34

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>

Date: tor. 17. sep. 2020 kl. 09:10

Subject: [Ticket#371634558] Din melding er mottatt av Telio

To: <eribsskog@gmail.com>



Takk for din henvendelse til Telio kundeservice.


For information in English, please read further down.


Ditt saksnummer er 371634558 og nedenfor finner du innholdet i din henvendelse.


For at vi skal kunne yte best mulig kundeservice, er det viktig at du ikke endrer teksten i emnefeltet (subject) når du svarer på e-post fra Telio kundeservice.

Din henvendelse vil normalt bli behandlet innen 2 virkedager, men ved stor pågang kan det i enkelte perioder dessverre være noe lengre behandlingstid.


Du finner svar på de fleste spørsmål om våre tjenester på: http://www.telio.no/privat/hjelp/


Husk at du som kunde i Telio har full oversikt over ditt abonnement på Min side.

Du kan logge inn på Min side på www.telio.no.


Om du finner svar på ditt spørsmål innen vi kontakter deg, eller har tilleggsinformasjon, ber vi deg informere oss om dette ved å svare på denne e-posten.



Med vennlig hilsen


Telio Kundeservice

www.telio.no



Du skrev:


Fornavn: Erik

Etternavn: Ribsskog

E-post: eribsskog@gmail.com

Telefonnr:


Hjemmetelefon

Defekt adapter


Din melding:

Nå skjønner jeg.


Siden jeg er etter mange fine, som Odin, Karl den Store, og faraoene osv.


Og også etter Muhammed.


Og også etter Odins russiske kone, Rind vel.


Så vil russerne og muslimene ha tilbake damer osv., fra denne slekten, som jeg

er i.


Også har Johanitterordenen, som har kontrollert slekten.


De har gitt bort meg og mora mi og søstera mi, til muslimene.


(Jeg husker at Magne Winnem dro meg med til Tøyenbadet en gang, etter

militæret, og observerte om jeg likte ei mørkhuda dame i badedrakt der).


Men jeg er norsk, og har ikke det minste lyst til å være hverken kristen eller

muslim.


Så sånn er det.


Erik Ribsskog


Sendt 09/17/2020 fra kontaktskjema på "Privat".



Saksnummer: 371634558



 

Engelsk tekst:

 

In English:


Thank you for contacting Telio Customer Services.


Your ticket number is: 371634558. Please, find your message enclosed below.  


In order for us to provide the best possible customer service, it is essential that you keep the subject header unchanged when replying to an e-mail from Telio Customer Services.

Normally, your inquiry will be processed within two working days. In times of increased demand, however, processing time may be somewhat longer.


You can find answers to most questions about our services in Norwegian at: http://www.telio.no/privat/hjelp/.


As a Telio customer you can also find an overall view of your subscription via "Min side"(My Page).

To log on to "Min side", please go to www.telio.no.


Should you find the answer to your query before we contact you, or if you should have any additional information, we kindly ask you to let us know in a reply to this email.


Yours sincerely,


Telio Customer Services

www.telio.no




You wrote:


Fornavn: Erik

Etternavn: Ribsskog

E-post: eribsskog@gmail.com

Telefonnr:


Hjemmetelefon

Defekt adapter


Din melding:

Nå skjønner jeg.


Siden jeg er etter mange fine, som Odin, Karl den Store, og faraoene osv.


Og også etter Muhammed.


Og også etter Odins russiske kone, Rind vel.


Så vil russerne og muslimene ha tilbake damer osv., fra denne slekten, som jeg

er i.


Også har Johanitterordenen, som har kontrollert slekten.


De har gitt bort meg og mora mi og søstera mi, til muslimene.


(Jeg husker at Magne Winnem dro meg med til Tøyenbadet en gang, etter

militæret, og observerte om jeg likte ei mørkhuda dame i badedrakt der).


Men jeg er norsk, og har ikke det minste lyst til å være hverken kristen eller

muslim.


Så sånn er det.


Erik Ribsskog


Sendt 09/17/2020 fra kontaktskjema på "Privat".



Saksnummer: 371634558

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter