Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 7. mars 2008

Jugoslavia X. (In Norwegian).

Første dagen der, før vi fikk leiligheten.

Så sa fattern at jeg skulle gå bortover en annen strand da.

Jeg hadde på meg den hvite og blå t-skjorta mi da, et sånt tomt kikkert-etui, som jeg dro på.

Som jeg hadde penger og penn og papir og sånnt oppi da.

Jeg hadde gleda meg lenge til den her ferieturen da.

Vi skulle egentlig på noe Tivoli i København også.

Det var ikke det tivoliet i København, som Håkon prata om, men det var et som var like utafor København da.

Men men.

Som skulle være mye bedre.

Det var bare kjedelig og gammeldags det her i København, men det andre, det hadde mye mer artige attraksjoner da.

Så jeg gikk og så på stranda der, husker jeg.

Og Christell tråkka vel på noe insikt av noe slag, så hu fikk noe betennelse i foten eller noe vel.

Men på campingplassen der de andre bodde da.

Det sa fattern at jeg måtte gå å bade da.

Og ikke bare sitte der sammen med han og Runar, og drikke coca-cola, som jeg gjorde hele tida da.

Men da jeg gikk og bada i havet der da.

Det var veldig salt vann, i havet utafor Istra-halvøya der.

Adriaterhavet, heter det visst der, så jeg på kartet.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter