Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 7. mars 2008

Når de skandinaviske damene på Microsoft kampanjen på Arvato hadde ferie. (In Norwegian).

Jeg tror det må ha vært noe rart med de nordiske damene på Arvato Microsoft kampanjen i Liverpool sin ferie.

Når hun Emelie hadde ferie, i juli 2006, tror jeg det må ha vært, jeg så på de shift-planene her om dagen.

Så var hun helt rar, og som om hun var veldig glad for å komme tilbake på jobb.

Som om hun hadde vært i helvete eller fengsel eller noe kanskje.

Det virka rart i hvertfall.

Og da var det som om hun kjente O'Shaughnessy veldig bra.

Han måtte kjøpe milkshake til henne på McDonalds.

Det var vel litt rart vel.

Og hun gikk sammen med han hjem fra jobben husker jeg.

Men jeg trodde han var homo da, siden han alltid bydde på sjokolade fra the Swedish Church.

Han jobba vel der også, en periode, samtidig med at han jobbet på Arvato.

Og han dreiv også å klådde, på skuldra osv., til en annen kar som het Erik som var fra Trøndelag eller noe sånn kanskje.

Og han kom alltid bort med shiftplanen om kvelden, selv om han ikke var team-leader.

Ofte når jeg spilte Tetris, hvis det var stille, for jeg prata nesten aldri med noen der, pga. det mafia-greiene fra Norge osv.

Og han kom med shift-planen, omtrent samme hvor mange ganger jeg forklarte at jeg hadde jeg jobba der så lenge nå, at jeg visste at jeg skulle skrive på shift-planen da.

Og han bydde på godteri og kaker og sånn vel, hele tida.

Så jeg var sikker på at han var homo som sagt.

Selv om, jeg tror det kan ha vært Katarina, spurte han, om det ikke var riktig at han hadde vært gift tidligere osv.

Da trodde jeg det var sånn at han hadde vært gift, og så funnet ut han han var homo osv.

Sånn trodde jeg det var da.

Men nok om det.

Så var det en finsk dame der, som het Maja eller Maija, og hun skulle til Australia, julen 05.

Og da hun kom tilbake, så spurte jeg om det hadde vært bra i Australia.

Men da sa hun at det hadde ikke vært.

På en måte, sånn at jeg skjønte, at det hadde det absolutt ikke vært.

Australia, ligger jo down, under da.

Så om det kan ha vært noe ordspill på underverdenen eller noe der.

Også en annen finsk jente.

Katri.

Jeg hørte hun prata med Line var det vel, om hvor hun skulle i ferien, om hun skulle tilbake til Finland.

Så sa hun Katri, at hun ville ikke presantere typen sin, til foreldrene sine, for hun trodde ikke foreldrene ville like han.

Så hun skulle ta med den britiske typen sin til Stockholm da.

Og da lurer jeg på om det kan ha vært noe galt, fordi hvorfor drar en finsk dame til Stockholm, når hun skal hjem på ferie, og studerer i England.

Det hørtes litt rart ut da.

Jeg har vel skrevet om det her før og, men det kan kanksje tyde på at det er noe mønster med ferier og sykdom osv. da, med de skandinaviske damene som jobba der.

En som het Anna Nordmark, hun stod oppført på shift-planene hele tiden, men hun jobba aldri.

Så jeg spurte team-leader Vivian, hva dette kom av.

Hun var langtidssykmeldt, sa Vivian.

Jeg så på shift-planene nå, og da ser jeg hun står oppført på ferie flere måneder, og på vanlige shift noen måneder:

http://johncons.angelfire.com/blog/

Men hun jobba bare en eneste dag.

På det drøye året jeg jobba der, enda hun stod vel på shift-planene hele tiden.

Og det var den dagen hvor hun stod og prata høyt med Steinsland. (Ved tidlig-shiftets slutt, klokken 16).

Sånn at jeg måtte flytte meg.

Til der hvor Manola hadde hatt opplæring med hun nye finske (Jeg tror det må ha vært Katriina, som nesten alltid var ganske hes vel).

Så fjerna jeg hodetelefonene til hun Katriina da.

Fordi det var jo to head-sett, på den plassen.

Og det ene head-settet, som ble brukt til opplæring, lå bare iveien for telefonen osv.

Og man trengte jo plass til å logge short-calls osv. på et ark da.

Så da tok jeg vekk det ekstra head-settet, som lå der.

Og da kom Baines, team-leader Bon Prix. veldig nærme opp i meg, bakfra, fra siden.

Og spurte, where are you taking those mate.

Jeg synes han var 'out of line', fordi han var jo ikke team-leader på Microsoft PA.

Dette var en kar jeg ikke visste hvem var.

Med hvit Nike hettegenser.

Hvis han skulle klage på meg, så skulle han jo tatt det med team-leaderen, Viviann.

Jeg har jobbet ti år som leder i Rimi blandt annet.

Og jeg skjønner det, at selv om jeg jobber som leder på Rimi Nylænde f.eks.

Så kan ikke jeg, stoppe på Rimi i Grenseveien f.eks., på vei hjem fra jobb.

I sivil.

Og gå opp til en medarbeider der, og spørre hvorfor den medarbeideren, går den esken med kaffe ut på lageret.

Og han her luringen med hette-genseren, Baines.

Han presanterte seg ikke.

Han bare gikk rett opp i meg, på en aggresiv måte, og ville at jeg skulle si hvor jeg brakte hodetelefonene.

Jeg brakte jo ikke de noen sted.

Jeg bare la de vekk.

Så de ikke lå i veien.

Og han oppførte seg som en gate-kriminell.

Aggresivt, og gikk veldig nærme, så han var rett opp i trynet ditt.

Som om han hadde tenkt til å angripe.

Siden han gikk så nærme da.

Så jeg var litt redd, for at han skulle bli provosert, hvis jeg sa noe han ikke likte.

For det virket som om han ville provosere fram en konfrontasjon.

Han oppførte seg provoserende da.

Jeg lurte på hva han prøvde å provosere fram.

Jeg tenkte, at hvis han er en britisk team-leader, på tross av hettegenseren sin, så er det vel ikke så smart av meg, en norsk, vanlig medarbeider, å si noe, som han kan bruke for å tilspisse situasjonen enda mer da.

At han ville at situasjonen skulle opptrappes, til krangling eller fysisk konfrontasjon da.

Sånn virket det for meg.

Så jeg prøvde bare å roe det, og sa 'pardon'.

Så sa han det samme en gang til.

Jeg sa bare 'pardon'.

Og det samme skjedde vel 3-4 ganger da.

Til slutt så bare gikk bon-prix lederen, vekk fra Microsoft-kampanje-området.

Til en tredje kampanjes område, som var like ved vår kampanje.

Og pratet med en annen brite der da.

Jeg rapporterte det til Steinsland.

Jeg vet ikke om hun Anna Nordmark, stod der fremdeles da, eller om hun hadde gått hjem.

Jeg kan ikke huske at hun stod der da.

Men det virker for meg, at dette at hun Nordmark jobba, var for at da betydde det at noe var galt.

Siden hun 'aldri' jobba.

At dette var noe sånn mafia-koder da.

Og at hun og Steinsland må ha vært under kontroll av noe mafia da, eller at de var mafia.

Og at de pratet høyt, veldig lenge, når jeg satt rett ved siden av, og prøvde å prate på telefonen.

For at jeg skulle flytte meg, til vinduet der da.

Det var der jeg pleide å sitte egentlig.

Det var derfra jeg tok disse bildene:

http://www.facebook.com/photo.php?pid=20797&op=2&o=all&view=all&subj=2707605153&aid=-1&oid=2707605153&id=1059338080

http://www.facebook.com/photo.php?pid=20797&op=2&o=all&view=all&subj=2707605153&aid=-1&oid=2707605153&id=1059338080#pid=20798&id=1059338080

Og dette var også plassen som var lengst unna team-leaderne.

Og jeg likte å sitte lengst vekk unna Steinsland, fordi hun dreiv å maste og hersja og var skikkelig 'slavedriver', hele tida, og ga meg order mens jeg var på telefonen osv.

Helt jævlig.

Så satt jeg alltid ved vinduet der, for det var en del meter unna henne, og da ble det ikke så mye kommandering, mens jeg på telefonen, eller logga samtaler osv.

Hun liksom kasta seg over meg da.

Det står mer om problemene med Steinsland, i dette møte-referatet, fra et møte med Team-leader Line Slettvold, hvor jeg tar opp disse problemene med Steinsland, mm:

http://johncons.angelfire.com/blog/index.blog/1293688/enclosure-7/

Men den dagen, som hun Nordmark jobba da.

Da kom jeg på jobb kl. 12.

Men da satt de finske jentene på 'min plass' da.

Der hvor jeg pleide å sitte, fordi det var lengst unna Steinsland.

Og det tror jeg egentlig hun Katri visste, at jeg pleide å sitte der.

Så jeg synes det var litt rart at de satt der.

Så måtte jeg sette meg ved siden av Steinsland da, for det var vel opptatt på de andre setene.

Og kampanjen, ble flyttet rund, en kanskje 8-10 ganger, på kanskje 5-6 uker, sommeren 06, var det vel.

Så det var helt merkelig.

Når man kom på jobb, så måtte man huske om det var i 2. eller 5. etage, vi satt nå (1st eller 4th floor).

Og hvor i etagen.

For det var i the Cunard building.

Og det er et veldig stort bygg, som står ved siden av the Liver building.

Og de bygningene er nesten som skyskrapere.

Bare at de er sånn 7-8 etager høye eller noe.

Så det var litt rart.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter