Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 7. mars 2008

Rundt 1985 eller noe. (In Norwegian).

Men rundt 1985, så bygde onkel Håkon en hytte, i hagan på eiendommen dems i Havnehagen på Bergeråsen.

Han bodde på nedsida av veien der.

Det gjorde dem også når dem bodde i Hellinga vel.

Det var var en del bakker, det heter jo Bergeråsen.

Men hytta der fortsatte han å skru da.

Der hadde han oscilloskop, og alt mulig, og dreiv å skrudde på radioer osv. da.

Han inviterte meg til å komme å kikke der en gang.

Og det var ikke så god plass inni hytta der, men større plass enn i boden han hadde drivi og skrudd i før.

Før han bygde hytta.

En kamerat av meg, som het Kjetil, dreiv med elektronikk osv. da.

Han skrudde vel fra hverandre alt av TV-er og alt mulig forskjellig elektronikk da.

Og han synes vel det var artig, og bli med å se på elektronikk-skjulet til onkelen min da.

Men han ble ikke så imponert.

Han syns ikke onkelen min hadde noe særlig peiling.

Selv om vi fikk se på oscilloskop og forskjellig sånn da.

Men en gang.

I jula, var det vel, så husker jeg onkelen min skrøyt flere ganger, at han hadde klart å fikse og skru opp hårfønern til nabokona der.

Og fjerne noe hår inne der da, sånn at den virka igjen.

Da var han fornøyd, og dreiv å forklarte osv. da.

Så jeg tror ikke Kjetil hadde rett egentlig.

Han var sikkert bare misunnelig på oscilloskopet, eller noe sånn, kan jeg tenke meg.

Noe sånt.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter