Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. mars 2008

Krig i Norge? XXIX. (In Norwegian).

Hun Hilde, som var assistent, på Rimi Nylænde, i 94 osv.

Hun hadde vært med i Jehovas Vitner, husker jeg hu sa.

Og det var visst et helvete å melde seg ut av.

For dem plagde og terroriserte en, hvis man meldte seg ut.

Så jeg lurer på om det kan være noe lureri, med de her Jehovas Vitner.

Inger, kona til onkelen min Runar.

Hun er også i Jehovas Vitner.

Og jeg var med hu engang husker jeg.

Når jeg var på ferie hos dem, i Son, eller om det var det forrige stedet dem bodde, ved Vestby.

Og da hadde dem et sånt møte.

Jeg og fettern min Ove, og de andre søskenbarna min, vi bare kjeda vårs der.

Men det var en kar på vår alder.

Vi var vel kanskje 10-11 år da.

Han måtte sitte der som et lys, opp og ned, og være med å lese fra bibelen, eller hva det var.

Så jeg husker at jeg tenkte, at jeg var glad jeg ikke var han.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter