Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. mars 2008

Krig i Norge? XXVI. (In Norwegian).

Når vi satt der i pausen da.

Utafor samfunnshuset på Sagene.

Så satt jeg ved siden av Irene, fra Bjørndal der.

På andre sida, så satt det vel en kar fra Pakistan, eller noe, som var butikksjef på Kolbotn tror jeg.

Og han husker jeg var misfornøyd med det her Rimi systemet da.

Han lurte på hvorfor jeg ikke jobba sentralt i Rimi, siden jeg hadde jobbet så mange år i butikkene.

Jeg tenkte det var for mye som hadde skjedd, så jeg gadd ikke å begynne å forklare.

Men han og Irene begynte å prate sammen da.

Mens jeg satt i mellom dem.

Så det synes jeg var litt rart synes jeg.

Da visste jeg ikke helt hva jeg skulle gjøre gitt.

Og noe lignende husker jeg skjedde et par ganger når jeg jobba på Arvato og.

Men om det er uhøflig eller ikke, det veit jeg ikke helt sikkert for å være ærlig.

Jeg kjente jo ikke noen av de her, som venner da.

Jeg kjente jo Irene, men det var mest bare som kollega.

Så jeg blåste i det.

Men det var litt rart.

For jeg kom ikke på noe å si.

Så dreiv de her å babla om noe dem var opptatt av da.

Og mange dreiv vel å så på meg, siden jeg hadde kommet for seint osv.

Så det så kanskje litt rart ut da, husker jeg at jeg tenkte.

Men samme det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter