Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. mars 2008

Sivilombudsmannen II. (In Norwegian).

Til Sivilombudsmann Arne Fliflet, svar på brev fra 06.03.2008
10 March 2008
04:59
Subject
Til Sivilombudsmann Arne Fliflet, svar på brev fra 06.03.2008
From
Erik Ribsskog
To
arkiv@sivilombudsmannen.no
Sent
10 March 2008 04:56

Hei,

takk for brev fra 6. mars, angående manglende svar fra offentlige myndigheter mm.

Det har nok vært en misfortåelse ute og går i forbindelse med den siste korrespondansen,
virker det som for meg nå.

10. januar, så mottok jeg en e-post fra arkiv@sivilombudsmannen.no, om at jeg kun trengte
å sende et kortfattet, undertegnet brev, til Sivilombudsmannen.
Jeg regnet da med, at dette brevet kun var en formalitet, ettersom jeg allerede hadde sendt
en skriftlig klage, med vedlegg og oppdateringer, via e-post.

Så jeg skrev bare at jeg ville videreføre klagen, og undertegnet brevet.
Men jeg skjønner nå, at det er forskjellige meninger om hva et kortfattet brev vil si.

Så jeg skal se gjennom alle e-postene og datoene, for vedlegg og oppdateringer som jeg har
sendt dere.
Så skal jeg sende et brev, hvor jeg gjør rede for nøyaktig hva det er jeg ønsker å klage på.

Nå er dette en arbeidsoppgave, som jeg må nesten sette meg ned, og se ordentlig på, for
å få alle datoene riktig osv.
Og det er snakk om ganske mange henvendelser, som det har vært problem med.
Dessuten er jeg inne i en hektisk periode på jobben, nå de neste 10-12 dagene.
Så jeg lurer på om jeg skal gjøre ferdig arbeidsoppgavene som har med jobben å gjøre
først, for det haster ganske mye.
Og de problemene med manglende svar fra myndighetene, er nesten sånn man må se på,
i fred og ro, uten å tenke på at man har arbeidsoppgaver med jobben som må gjøres,
og som haster.
Så hvis jeg skal se på det i detalj-nivå, så passer det nok best å gjøre det, om ca. to
uker.
Men da skal jeg sende dere det brevet, så fort som mulig, etter at den hektiske perioden
på jobben er ferdig.

En annen ting jeg lurte på, det var at SMK, sier, at de ikke er noe klageorgan for
departementene.
Jeg vet ikke hvem, i såfall, som ellers er klageorgan for departementene.

Og jeg tenkte, at jeg kunne jo ha hørt med Norge.no om akkurat dette, men er dessverre
involvert i problemene med manglende svar/trenering, fra tidligere.
Så jeg vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal forholde meg, for å finne ut hvem andre, enn
SMK det er, som er klageorgan for departementene.
Så jeg tenkte at jeg kunne jo nevne dette nå, siden det har med denne klagesaken å gjøre.

I tillfelle dette blir et tema, ved en senere anledning.

Så håper det er i orden, at jeg sender brevet, med detaljert forklaring, om et par ukers tid.
Så det skulle være hos dere innen utgangen av måneden.
Håper dette er i orden!

Mvh.
Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter