Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 10. mars 2008

Krig i Norge? XXVII. (In Norwegian).

Det som var veldig rart på det møte.

Var, at noen andre butikksjefer der, eller hva dem var.

Dem pekte på en kar, i 60-åra, eller noe, som dem sa hadde vært livvakt for Kong Olav.

Og han karen, han stod ved siden av Irene og meg, når vi prata.

Og stod han der, nærme nok til å høre hva vi prata om, av en eller annen anledning.

Men han prata, eller 'prata', i mobil da.

Så om det kan være at noen av Rimi-sjefene lurte på om jeg var sur på dem, siden jeg hadde klagd så mye til Driftsdirektøren i Rimi, da jeg jobba på Kalbakken, påsken 2001, altså et drøyt år tidligere, eller noe annet.

Sånn at de begynte å spionere på meg, gjennom han som hadde vært livvakten til Kong Olav osv?

Jeg synes det virka litt rart, at han skulle stå så nærme der, og jeg kunne ikke høre at han prata i telefon.

Dessuten, så fikk jeg noe problemer med låsen på bagasjelokket på bilen, etter det her.

På butikksjefturen, med distriktet til PØF (Fjellhøy), høsten 2000, noen uker før Storefjell 2000, og noen uker/måneder før jeg slutte i Fjellhøy sitt distrikt og begynte i Netelands distrikt.

Da hadde jeg ikke noe bag å ha tinga mine i.

Og jeg var litt stressa.

Så jeg stappa det i HV-storsekken jeg hadde da.

Så jeg vet ikke hvor smart det var.

Men kanskje dem var bekymra for at det hadde klikka for meg da.

Siden han livvakten til Kong Olav, stod så nærme, som om han spionerte.

For jeg klarte ikke å låse bagasjelokket på Sierraen, lengre, etter den tida her.

Så når jeg har hatt god tid, og tenkt litt tilbake.

Så har jeg lurt på, om det kan ha vært noe lureri som har foregått med han gamle livvakten til Kong Olav.

Hvis han er lur, så kanskje han gjorde noe lureri med Kong Olav og.

Det skal jeg ikke si.

Men det var en populær konge i hvertfall.

På feltlua mi i HV, så gikk jeg rundt med en O sydd på lua, istedet for en H.

For jeg var ikke så flink til å sy.

Men ingen i HV sa noe da.

Men sånn er det.

Nå burde jeg prøve å gjøre noe jobb her.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter