Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 10. januar 2009

Sendte klage til Sivilombudsmannen på at Nærings- og Handelsdepartementet ikke svarer på e-post. (In Norwegian).




Google Mail - Klage på Nærings og Handelsdep./Fwd: Klage på Solvit/Fwd: Henvendelse til SOLVIT










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage på Nærings og Handelsdep./Fwd: Klage på Solvit/Fwd: Henvendelse til SOLVIT











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jan 10, 2009 at 3:56 AM




To:
post@sivilombudsmannen.no






Hei,



dette er en klage på at Nærings- og Handelsdepartementet ikke svarer på e-post.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2008/12/1

Subject: Fwd: Klage på Solvit/Fwd: Henvendelse til SOLVIT

To: postmottak@nhd.dep.no





Hei,



jeg kan ikke se at jeg har mottatt noe svar på denne e-posten ennå, så

jeg prøver å sende den på nytt.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2008/11/20

Subject: Klage på Solvit/Fwd: Henvendelse til SOLVIT

To: postmottak@nhd.dep.no





Hei,



jeg har tidligere kontaktet dere, angående at Solvit ikke svarte på e-post.



Nå sendte jeg en ny klage, på Solvit, for to dager siden.



Om at Solvit Norway, var tafatte, og lot seg overkjøre, av Solvit UK.



(Jeg skal også sende de aktuelle klagene, som dette var i forbindelse med).



Jeg sendte som sagt en klage på dette, til Solvit Norway, men jeg tenkte, at det

kanskje var feil, at jeg burde sende dette til Nærings og handelsdep.



Så derfor sender jeg dette nå.



Fordi, det er kanskje ikke så nøye for Solvit Norway, om de lar seg overkjøre,

hva vet jeg.



Men mine rettigheter, som EØS-borger, går vel litt i dunken da.



Og det synes jeg er alvorlig, for hva skal man rettigheter hvis de

ikke er noe verdt,

for å si det sånn.



Så derfor ville jeg gjerne klage på dette.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog





---------- Forwarded message ----------

From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2008/11/18

Subject: Re: Henvendelse til SOLVIT

To: Solvit Norway <Solvit.norway@nhd.dep.no>





Hei,



hvis dere var enige i det, hvorfor sendte dere det til Solvit UK i det

hele tatt da?



Jeg har fått bekreftet av EFTA, at jeg har samme rettigheter som

britiske statsborgere,

til å få hjelp fra politiet, og IPCC og the Home Office.



Du nevner ikke IPCC, i e-posten din, enda jeg også klagde på de.



Jeg dette vil jeg nok klage på ja, dere må ikke la dere overkjøre på

denne måten, som

det virker som for meg at dere blir nå, synes jeg.



Med vennlig hilsen



Erik Ribsskog



2008/11/18 Solvit Norway <Solvit.norway@nhd.dep.no>:

> Hei,

>

> Det vises til tidligere korrespondanse.

>

> SOLVIT Norge har vært i kontakt med SOLVIT UK om din henvendelse.

>

> Henvendelsen gjelder korrespondanse med Home Office i UK og politiet i

> Liverpool. Det er i henvendelsen ikke vist til et konkret vedtak fra

> britiske myndigheter. Det er heller ikke brakt på det rene at du ved

> henvendelser til Home Office eller politiet er blitt behandlet annerledes

> enn britiske statsborgere. Videre er det slik at politiets virksomhet faller

> inn under SOLVITs virkeområde kun dersom den aktuelle saken gjelder en

> søknad basert på en konkret rettighet etter EF-traktaten eller EØS-avtalen.

> Dette er ikke tilfelle for din henvendelse. Politets generelle virksomhet

> faller ikke under SOLVITs virkeområde.

>

> På denne bakgrunn mener SOLVIT UK at de ikke kan behandle din sak. SOLVIT

> Norge er enig i denne vurderingen. Det er derfor dessverre ikke noe SOLVIT

> kan gjøre i saken.

>

> SOLVIT Norge anser med dette at saken er avsluttet herfra.

>

> Med hilsen

>

> Jostein Røynesdal

>

> SOLVIT Norge

>

>








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter