Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 27. februar 2009

E-post fra Trond Halvorsen om 11. september og WTC 7 osv. (In Norwegian)




Google Mail - Hegnar










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Hegnar











Trond Halvorsen
<trond-h@getmail.no>



Fri, Feb 27, 2009 at 5:15 PM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>






Hei.



Hele 11. september hendelsen, inkludert Penssylvania og Pentagon var nøye

planlagt.



Men jødene er ikke så smarte som de tror. Bevisene for at det hele var en

"inside job" er egentlig veldig klare.



Silverstein sa i et intervju på PBS ca 7 måneder etter 11. september:



"I remember getting a call from the, er, fire department commander, telling

me that they were not sure they were gonna be able to contain the fire, and

I said, "We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to

do is pull it." And they made that decision to pull - and we watched the

building collapse."



Og så ser vi WTC 7 falle sammen som om det plutselig sto på havet.



Jødene i sannhetsbevegelsen bruker dette som et bevis. "Silverstein

innrømmet det!" Men Silverstein forklarer at "pull it" kan bety så mangt, og

han har dermed tilbakevist beviset fra sannhetsbevegelsen. Dette er

hensikten deres, å legge fram bevis som kan tilbakevises.



Men Silverstein og gjengen er dumme. Det har ingen betydning om han hadde

sagt "Fuck it!" Selveste beviset er at WTC 7 faller sammen på eksakt samme

måte som når man river ned bygg med eksplosiver. Det finnes ingen annen måte

et bygg kan falle sammen på den måten...



http://home.chello.no/trondh/collapse-wtc7.gif



Mvh

Trond Halvorsen



-----Opprinnelig melding-----

Fra: Erik Ribsskog [mailto:eribsskog@gmail.com]

Sendt: 27. februar 2009 14:58

Til: Trond Halvorsen

Emne: Re: Hegnar



Hei,



[Quoted text hidden]






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter