Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 8. februar 2009

Flashback til 2004. (In Norwegian).

Nå fikk jeg Flashback til 2004, da jeg bodde på the Forge, et campus, tilknyttet Universitet i Sunderland.

Da ble jeg spionert på, om natta, f.eks., husker jeg.

Jeg husker en natt, rundt 12-tida kanskje, eller seinere, at jeg hørte jenter som kniste og lista seg på tærne, utenfor rommet mitt.

Det var nok Federica og hun Dörte, tror jeg.

De skulle nok høre om jeg ronka, eller noe.

Men det er lov å ronke på sitt eget rom, på campus.

Og jeg hørte også at de prata om meg, bak ryggen min, Dörte, til hun muslimske Leyla.

Men, den spioneringa dems, den fucka meg opp litt.

Jeg får skrive om det her, i tilfelle politiet eller noe mafia, bruker sånne 'sladrekjærring' metoder mot meg.

Jeg har jo bodd aleine, siden jeg var ni år, så jeg er vant til å ronke, for å slappe av om kveldene før jeg skal sove osv.

Men, i Sunderland, så hadde jeg ei jente som het Federica, fra Italia, boende i naborommet, vegg i vegg med min seng muligens.

Og da, så var det sånn, at jeg overhørte at hun prata, på italensk riktignok, på telefonen i gangen, hjem til Italia da.

Og da hadde hun baksnakka med de andre i leiligheten, om meg, og kringkasta det om meg, på telefon til Italia da.

Hun prata høyt, og opphissa, så jeg skjønte det var om meg, og at dem hadde baksnakka i loungen.

Så vanligvis så brukte jeg jo dopapir, for å tørke bort resultatet av ronkinga, når jeg bodde i Oslo og på Berger.

Men jeg turte ikke å lage en lyd omtrent, i Sunderland.

Da bare lirka jeg et brukt håndkle, som jeg skulle vaske på kokvask uansett, og brukte det til å tørke bort sæden etter ronkinga med da.

(Jeg skjønner jeg må forklart alt veldig personlig, siden det virker som at politiet bruker sladrekjærring-metoder for å nekte å gi meg rettighetene mine).

Men det var fordi jeg ikke turte å lage en lyd, fordi jeg skjønte at jeg ble spionert på i leiligheten.

Så overhører jeg seinere, at de da, på en eller annen måte, har skjønt at jeg gjør det sånn.

Så de må ha spionert skikkelig nøye.

Dörte forklarte det til hun Leyla, så jeg såvidt hørte det.

Hun Leyla misforstod og trodde jeg tørka meg med de håndklærne etter å ha brukt dem til å tørke av sæd på dem.

Men jeg får forklare om det her da, siden 'mafian' eller politiet, eller hvem det er, er så opptatt med å nekte å gi meg rettighetene mine.

Jeg tenkte det var greit å bruke de håndklærna sånn, for de skulle jo kokvaskes alikevel.

Og jeg er vant til å vaske håndklær og boksere for seg, på kokvask, og andre klær på 40 grader.

Men jeg skjønner at folk har baksnakket meg pga. dette.

Men det er fordi spioneringa dems friker meg ut.

Så hvis de gjør sånne 'phoney'-e ting, så blir det feil.

Men hvorfor politiet ikke hjelper meg, det vet jeg ikke, men hvis de bruker sånne 'sladrekjærring'-metoder, så skal jeg stappe hue dems oppi ræva dems, så kan dem prate inni der.

Så får dem det sikkert hyggelig.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Han Brusk, som var fra Oslo, og bodde i naboleiligheten.

Han dro meg med på Aldi, som jeg ikke hadde vært på før da.

Og nærmest tvang meg til å kjøpe papirlommetørklær.

Så han må ha fått rapportert dette, fra de sladre-hønene i min leilighet da.

Det var kanskje første eller andre uka av studiene i Sundeland da, høsten 2004.

Så privatliv er det dårlig med, når man blir spionert på av 'mafian', og nektet rettighetene sine av myndighetene.

Så sånn er det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter