Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 30. mars 2009

Hva som skjedde på Arvato. (In Norwegian)

Jeg tror det som har skjedd på Arvato, da jeg jobbet der, var muligens et slags Illuminati-plott, for å gjøre hun unge, norske dama, fra Sørlandet, Marianne Hoeksaas, til hore.

Noe Illuminati-hore.

For hun hadde en type, men han slutta der. (Kjell).

Og hun begynte å gå med sånn pynt i håret, som hun ikke hadde før, sånne røde strikker.

Og hun begynte å subbe, når hun hadde seinvakt, og dukket opp på jobben, som om hun nettopp hadde fått seg en omgang.

Og så prøvde de, (Illuminati), å få meg til å miste interessen for henne, hun Marianne da.

Og da sendte Illuminati inn hun Emelie Wallin, fra Sverige, som er datteren av en purk, sa hun.

Og som er nesten enda penere enn hun Marianne.

I ansiktet kanskje, og hun er litt yngre, selv om hun Marianne er høyere og har litt mer former kanskje.

Men begge er veldige fine da.

Så dette var et plott av Illuminati for å gjøre hun Marianne Hoeksaas (eller hvordan det staves), fra Grimstad, til hore, vil jeg si.

Hvor mye hun Wallin visste, det veit jeg ikke.

Men hun svenske team-leaderen, Jill, hun hadde nok oversikten her.

Og hun andre svenske, svensk-amerikanerinnen, hva het hun da, Katarina.

Hun var med og manipulerte hun Marianne, husker jeg, på Valentines-dagen, i 2006.

At jeg skulle gi henne noe papirer da. (Som en slags Valentines-gave).

For å få Marianne til å bli forelska og bli i Liverpool lengre, i en slags hore-felle.

Sånn tolker jeg det som foregikk på Arvato nå.

Det var et eller annet alvorlig galt der, så jeg driver å tenker litt på det her.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter