Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 20. mars 2009

Også ung jente, som tulla, og lata som om hun skulle kjøpe noe, i selvbetjeningskassene på Tesco. (In Norwegian)

Da jeg kjøpte mat på Tesco idag.

Så dukka det opp ei ung jente, fra feil side av selvbetjeningskassene.

(Så jeg trodde at hu kanskje jobba på Tesco).

Hu stod der med noen sjokolade, eller noe, og lata som om hu skulle kjøpe det.

Så stod hu og kåla i mange mintter da.

Og når jeg gikk forbi, så gjorde hun seg til, sånn at puppene og rompa stod ut da.

Så jeg lurer på hva det her var.

Det var nok ikke noen som jobba på Tesco, for da ville hun nok hatt Tesco-uniform.

Jeg lurer på om det kan være moral-politiet.

At dem sier sånn, at hvis Erik kikker litt på pene 18 år gamle jenter, som hun på Tesco, eller noe, som står og gjør seg til, så får ikke Erik rettighetene sine.

Eller er det bare for å fucke meg opp?

Det er så 'phoney' dritt for tida, så jeg vet da faen hva man skal si jeg.

Men jeg husker det halve året, da søstra mi bodde hos meg, på Bergeråsen.

Da, når det var mote-program, på Super Channel, (som vi alltid så på omtrent, siden det var nytt på Bergeråsen).

Så gikk det sånn halvnakne damer kledd i moteklær da, på skjermen.

Og da sa søstra mi, se på henne, hele tida.

Jeg lurer på om det var noe plott, for å få meg til å bli vant til å se på jenter og damer da.

Også hvis jeg ser på en jente eller dame, på byen, som har pene pupper, eller noe sånn, som dem kanskje kan ha.

Så sier politiet at Erik er en gris, som ser på damer, så han får ikke rettighetene sine(?)

I Norge har vi noe som heter, at det er lov å se, men ikke røre.

Jeg vet ikke hva det heter i England jeg, det er lov å ha en hjerne, men ikke å bruke den.

Er det det det heter?

Hva vet jeg.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg tror kanskje at politiet må være tatt over av noe 'mafian', eller noe.

At de er inflitrert, eller jobber for noe 'mafian'.

For det her kan ha med på begynnelsen av 90-tallet, da jeg bodde i Oslo, så hadde kjøpte jeg en sånn Clockwork Orange t-skjorte, på Arkaden i Oslo, på Bodymap, eller hva den butikken heter.

Og jeg så vel den filmen i England, eller noe, sammen med han tremenningen min, Øystein Andersen.

Vi så alle slags zombie-filmer og alt mulig.

Så vi ble vel ganske imune.

Han prata om snuff-filmer og da, stemmer det.

Og Faces of Death.

Men det var vel det værste vi så vel.

Hvis jeg husker riktig.

Så da vi så Clockwork Orange, så var den filmen egentlig ganske umoderne, så vi så på den mest for å ha sett en klassiker.

Så det var derfor jeg kjøpte den t-skjorta.

Det var også sånn, at da jeg var hos tante Ellen, sammen med søstra mi, i Sveits, sommeren 1987.

Da hadde jeg dilla på film og sånn da, siden tremenningen min Øystein var så flink til å få tak i filmer før de kom på kino og sånn.

Så jeg kjøpte et tysk filmblad, siden alle bladene der var tyske.

Og tanta mi hadde ikke TV, så jeg måtte nesten ha noe å gjøre, så jeg kjøpte noe fotball og filmblader da, selv om jeg ikke skjønte så mye.

Det var et blad som det stod 'der name der rose' på, eller noe sånt, med Sean Connery, tror jeg.

Og jeg abonnerte på det bladet, husker jeg, da jeg var tilbake på Bergeråsen, for da fikk jeg en sånn ganske kul Sony Walkman, husker jeg, som jeg hadde i flere år, til jeg flytta til Oslo.

Så sånn var det.

Og den Walkmannen husker jeg at jeg henta i postkassa på Bergeråsen, så da kom altså posten min til Bergeråsen da, og ikke til Sand, på den her tida.

Så sånn var det.

Jo, da var det en plakat, eller en artikkel, i det bladet, om Clockwork Orange da.

Og da prata hun venninna til Ellen, fra Norge vel, om den her filmen.

Jeg tror det var ei som het De Lange(?) til etternavn.

Noe sånt.

Hvis jeg husker riktig.

Hun prata også om en film the Color of Money.

Så jeg ble nysgjerrig på den her Clockwork Orange filmen da, siden hu her venninna til tante Ellen, også på besøk i Sveits, prata om den.

For de var ganske kule, selv om de var i generasjonen over meg og søstra mi.

Tante Ellen pleide å så et spesielt slags fuglefrø i hagen, og sende det til Danmark, som urtete, og det ble da en slags mild marijuana, sa tanta mi.

Og hun jobba i den lokale tennisklubben, så jeg og søstra mi fikk lov å henge der, hvor det var svømmebasseng osv.

Hun jobba i resturanten der.

Så vi fikk iste husker jeg, første dagen i Sveits.

Og det hadde vi ikke smakt før vel, ihvertfall ikke jeg.

Og den var det Ellen som hadde lagd, sa hun.

Så sånn var det.

Så derfor kjøpte jeg den t-skjorta da, for jeg ville bare ha en kul t-skjorte da.

Så kanskje det er noe sånn 'Illuminati-tullings', at da skal de tulle på samme måte, som noe som har skjedd i livet ditt?

Hva vet jeg.

Det er trekant i den Clockwork Orange logoen.

(Som i Illuminati-symbolet, pyramiden).

Skal jeg se om jeg finner den logoen:



Her synes jeg at kan se noen Illuminati-referanser ja, (pyramiden, de allseende øye(?)).

Så det er nok mulig at det er et eller annet med den filmen.

Men nå har ikke jeg sett den så ofte egentlig.

Det var nok mest for at den minnet meg om sommerferien i Sveits, som var ganske fin, at jeg kjøpte den t-skjorta.

De hadde en elv der, og tanta mi hadde en hund som het Moses, som jeg pleide å gå tur med der nede, hvor det var ganske varmt og fint, i august.

Så sånn var det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter