Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 25. mai 2009

Mer om forholdene i Lund/Snoghøj/Humblen-familien, fra #Drammen. (In Norwegian)


Session Start: Mon May 25 00:00:02 2009
Session Ident: #drammen
[03:23] * jc_away is now known as john_cons
[03:29] <john_cons> advarsel for min far arne mogan olsen, og hans dame haldis humblen og hennes s?nn jan snogh?y. de er djeveldyrkere/illuminister, virker det som. de har et nedlagt bedehus i r?dgata p? gulskogen og en stengt m?belbutikk i jugendstil i tordenskioldsgate i drammen. jeg vet ikke om dattera til haldis christell humblen er med p? det her. men men
[05:55] <nakkeh> pics or it didn't happen
[06:07] <john_cons> bilde av dem?
[06:09] <john_cons> jeg har ikke noe bilde av dem, faren min lot meg bo aleine p? berger?sen fra jeg var ni ?r, og da jeg var 19 ?r, i 1989, s? flytta jeg til oslo, for ? komme bort fra disse folka i familien da. S? h?rte jeg at jeg var forfulgt av noe 'mafian', i 2003, og da flytta jeg til england, og her bor jeg enda
[06:10] <john_cons> http://www.facebook.com/people/Jan-Snoghoj/1266713631
[06:12] <john_cons> jan snogh?j (kaller seg snoghoj) p? facebook, sammen med kona si vel, hege fra gulskogen, som var venninne med den 8-10 ?r yngre lilles?stra til jan, christell humblen, og som jan begynte ? rote med, da hu var 15 og han 24-25 kanskje, n?r hu l? og sov over med christell der da, i det nedlagte bedehuset i r?dgata
[06:25] <john_cons> http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=arne+mogan+olsen&x=0&y=0
[06:26] <john_cons> i tordenskioldsgate 36, ligger den jugend-bygningen hvor faren min og haldis humblen hadde vannseng-butikk p? 80-tallet osv
[06:29] <john_cons> http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=christell+humblen&x=0&y=0
[06:29] <john_cons> christell humblen har ogs? mange telefoner
[06:30] <john_cons> mora hennes haldis hadde visst ingen telefoner, men faren min hadde mange
[06:42] <john_cons> http://www.gulesider.no/tk/search.c?q=hege+snogh%F8j&x=0&y=0
[06:42] <john_cons> her er hu kona til jan snogh?j, hege lund het visst hu f?r, hu bodde i r?dgata der jan ogs? bodde, men n? bor dem visst i lier
[06:47] <john_cons> en annen ting, s?stra mi (pia ribsskog) dro meg med i bryllupet til jan og hege, p? geilo, sommeren ?r 2000, var det vel
[06:47] <john_cons> og hu hege lund da, hu har en lillebror, med m?rkt h?r
[06:47] <john_cons> jeg husker ikke navnet
[06:48] <john_cons> men da han skulle holde tale for brudeparet, s? begynte han ? prate om christell da, stedatteren til faren min, om hvor mange og tredve menn, som hun hadde hatt seg med, virka det som han mente at christell hadde sagt
[06:48] <john_cons> s? det er ikke best forhold i den lund/snogh?j/humblen-familien
[06:48] <john_cons> der er det nok mye dritt og forskjellig
[06:48] <john_cons> s? s?nn er det

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter