Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. mai 2009

Hvordan illuministene tuller med nordiske folk på diskotek osv. (In Norwegian)

Nå har jeg studert dette illuminati-fenomenet, på nett for det meste, i et år eller to.

Men det hender jeg legger merke til illuminati-ting, når jeg går ut på byen osv.

Som jeg gjorde igår, siden det var 16. mai osv.

Og dette er den viktigste dagen i året, hvis man er ungdom i Svelvik, for det er den største festdagen for ungdom.

Men men.

Mer da.

Jo, altså dette er ikke politisk korrekt da, men jeg stuper i det.

Jeg tar forklaringen fra scratch, sånn at ingen faller ut, hvis de ikke har lest bloggen min før.

Da må jeg finne en link, til et amerikansk nettsted, som jeg kikka på tidligere denne uken, var det vel.

Nå er jeg litt fyllesyk, men jeg tror jeg skal klare det.

Dette postet jeg her om dagen, men jeg kan poste det igjen idag:

Improving “diversity”

Improving “diversity” will involve a law stating that those of the white race will be forced to marry someone “of color.” (This sounds outrageous, I know, but this is already in the works in the writings of the New World Order gurus.) Their goal is to eliminate the white race by wars, abortion, and intermarriage with other races. (Most of the One Worlders - at the very top – are Zionist Jews and do NOT consider themselves of the white race. They consider themselves “Jews”).

When this goes into effect, if any white person wishes to marry another white person, they will be smeared as a “white supremacist” and eventually there will be severe penalties attached. Yet Latinos marrying Latinos, or blacks marrying blacks, or Jews marrying Jews will NOT be termed “supremacists” of any kind. This shows the total hypocrisy of the Zionist Jews.

Why will they eventually enforce this “intermarrying” law, but only for the white race? Because this is the ONLY race they fear. They don’t fear the Latinos or the blacks, but they do fear the intelligence of the white race. And they better fear the Asians! Whether they do fear the Asians, or whether they have infiltrated them so completely that they rule them from behind the scenes, I don’t know at this time.

The Zionist Jews don’t consider the Latino race or the black race to be intelligent, educated, or organized enough to cause trouble for the elitists. That shows you the reprehensible bigotry of the Zionists Jews.


http://www.goodnewsaboutgod.com/studies/political/population_control/population_control_proof.htm

Ja, det er en amerikansk dame, som sier at målet til Illumianati, var det vel, (hvis det ikke var New World Order), jeg blander disse litt, var å utslette den hvite rase. (Se linken ovenfor).

Jeg får sjekke linken jeg og, og se om hun sier at det er illuminati eller om hun sier New World Order.

Hun amerikanske dama kaller det 'New World Order':

on four massive stones are 10 Guides, or commandments that explain the agenda of the New World Order.

http://www.goodnewsaboutgod.com/studies/political/population_control/population_control_proof.htm (Samme link som ovenfor).

Jeg blandet litt, og sier illuminati når jeg skulle ha sagt New World Order, og omvendt.

For jeg har bare lest litt om dette, på forskjellige, ikke så veldig kjente, nettsteder, så det er ikke sånn at jeg kan alt dette på rams.

Men jeg tror jeg begynner å skjønne litt av hva som foregår, når jeg går på byen osv., her i Liverpool, så merker jeg at dette nok ikke bare er ting som det står om på internett, men dette er også ting som nok også foregår i praksis, ihvertfall i England, jeg er ikke sikker på hvordan det er i Norge.

Mer den hvite rase, så tror jeg de nok antagelig mener blonde.

For som jeg leste på hun Dagbladet-journalisten, Astrid Melands blogg, for et par uker siden, så ble tidligere ikke engang tyskere regnet som hvite.

Så de som ble regnet som hvite, før, det var nok lys hårfarge.

Det er nok derfor folk kommer med den vitsen, har jeg tenkt, hvorfor kalles folk hvite når de er rosa?

Det er pga. at de hadde veldig lyst blondt, nesten hvitt hår kanskje, har jeg tenkt, under steinalderen osv.

Noe sånt.

Her fant jeg det jeg nevnte fra hun Dagbladet-journalistens blogg:

Nå er det ikke alltid enkelt å bestemme hvilken kategori den enkelte tilhører. For 200 år siden var det mange som regnet de tyske innvandrerne til USA som ikke-hvite. For 100 år siden var det enda vanligere å se på italienere og østeuropeere som ikke-hvite. I dag regnes selvsagt alle disse gruppene som hvite.

http://astridmeland.wordpress.com/page/2/

Så siterer vi hun amerikanske damen igjen, fra den første artikkelen, hvem sier hun at New World Order er?

Their goal is to eliminate the white race by wars, abortion, and intermarriage with other races. (Most of the One Worlders - at the very top – are Zionist Jews and do NOT consider themselves of the white race. They consider themselves “Jews”

(Den samme linken som nevnt tidligere).

Hun sier at New World Order, det er 'jødene'.

Man må være politisk korrekt, så da kan man ikke si jødene, man må si 'jødene'.

Men nå har jeg skrevet 'jødene' først, og da trenger jeg ikke gjøre det seinere, mener jeg å huske fra et kurs jeg tok i 'litteracy', var det kanskje jeg har det fra, et kurs jeg tok på Learn Direct i Liverpool.

Noe sånt.

Så sånn jeg tolker det nå, ut fra disse to nevnte linkene, til den amerikanske damen og Dagbladet-journalisten, så har jødene en krig mot de blonde, og ønsker å utrydde de blonde.

For jødene vil ha verdenherredømme, (og minske jordens befolkning drastisk), og vil bestemme og trekke i tråder, i bakgrunnen, og de eneste de frykter, er de blonde, (og kanskje de mørkhårede, men mange av de er vel egentlig jøder, eller Khazarer. Noe sånt. Så de er vel ofte mot de blonde, lurer jeg på. Noe sånt).


Hvordan utarter dette seg på diskotek osv?

På diskotek, så foregår det New World Order-fenomen, vil jeg si.

Kanskje det bør kalles New Age-fenomener.

Med plott og hekseri eller hva man skal kalle det.

For å prøve å utrydde de blonde, så må de blonde menna, bli uskadeligjort.

Og hvordan gjør de det?

En ting som foregår, mener jeg at jeg merker selv, det er at de hindrer de blonde menna, i å ha sex.

For da kommer de bare til å tenke på damer, og blåse i New World Order, og sånn.

Noe sånt.

Eller at de prøver å hindre, at en blond mann og en blond dame skal bli et par.

Noe sånt.

Det som skjedde i går da, som jeg kan ta som eksempel.

En full lyshåra dame, stod ved siden av meg i baren, på Bumper.

Og da dukker det opp en annen lyshåra jente, som ber meg om hun kan stå imellom meg og hun dama.

Og da må jo jeg nesten si noe jeg og, så jeg spurte om hun hadde sett på Grand Prix, eller Eurovision, kalles det her, mener jeg ihvertfall.

Og hun gikk, men sa at hun skulle komme tilbake.

(Hun kjøpte Sol øl, til noen venner).

Hun kom ikke tilbake.

Men, poenget var, at hun andre, fulle dama, hun gikk et annet sted.

Så noen observerte, og sendte inn hun for ødelegge, vil jeg tippe.

Hun som ødela hadde blondt hår med permanent, sånn som jeg kunne se det.

Så dette er også et tegn på sånn illuminister eller kabalister, eller New Age-hekser, er det kanskje.

At de blonde damene tuller med håret sitt.

Jeg så hun krangla med typen sin, (en med mørkt hår), en time eller to seinere.

Og et annet tegn, på at hun var sånn New Age/krig mot blonde:

Hun tok på seg en stor blå strikkelue, mener jeg det var, over det blonde håret sitt, når Bumper stengte.

Altså at hun skammer seg over håret sitt.

Den blonde hårfargen sin.

Det var 16. mai, i Liverpool, og jeg gikk i bare skjorte, og jeg frøys ikke i det hele tatt, så det var bare dumt å gå med en tjukk strikkelue.

Og det husker jeg hun fra Litauen, Diana het vel hun, som jeg møtte forrige gang jeg gikk ut på byen.

Hun var også sånn New Age/krig mot blonde.

New Age heks tror jeg.

Hun fortalte meg det, at en annen kar var bedre enn meg, siden han hadde mørkere hår enn meg.

Jeg skal finne den bloggposten:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/erik-met-illuminati-girl-diana-from.html

Jeg skal se om jeg finner et bilde av hun Diana fra Litauen og, så kan vi se hvordan hun ser ut:



Her kan vi se at hun også skjuler det blonde håret sitt, med en hette, enda dette er en lørdagskveld, om våren, i Storbritannia.

Hun fortalte meg også at han karen på bildet, var bedre enn meg, for han hadde mørkere hår.

Så her er det snakk om damer som skammer seg for hårfargen sin.

Noe sånt.

(Det er mulig at damer tenker sånn, og at det er mulig å sette de opp i plott.

F.eks., hvorfor måtte jeg på møte, i forgårs, på et jobcenter oppe i 'huttaheita', i Edge Lane?

Da satt det en pen, lyshåra dame der, som venta på noe greier.

Noe benefit-greier.

Jeg tror at damer tenker sånn på hårfarge, at de identifiserer seg, med hårfargen sin, og tenker på seg selv som brunette eller blondinne(?)

Og da, så tror jeg de prøvde, (noe mob eller noe?), å bruke meg i noe plott, for å få henne til å skamme seg over hårfargen sin, siden jeg var arbeidsledig.

Det har jeg tenkt.

Og da ville hun kanskje ønske å bli en hore, siden hun da ville tenkt at de blonde er dårlige, så hun burde ikke satse på å være en vanlig kone/husmor, men da heller tjene 'jødene' eller de mørkhårede da.

Noe sånt.

Det har jeg lurt på, om det var derfor de skulle ha meg opp til Edge Lane der, her om dagen.

At det blir satt opp sånne plott, av noe New Age/New World Order/krig mot blonde-fenomener i Illuminati/frimurer styrte samfunn, for å få bekjempe de blonde, blant annet ved å gjøre de blonde damene til horer f.eks., sånn at de ikke skal få mann og barn.

Noe sånt.

Dette skjer nok på mange organiserte områder i illuminati-styrte samfunn, samtidig, vil jeg tippe.

At det sitter folk og har møter halve natta og pønsker ut sånne plott.

Hvem vet).

Mer da.

Ja, nå glemte jeg hva jeg begynte å skrive om.

Jo, hun Diana fra Litauen ja.

Er det noe 'hekse-støv' hun kaster på bildet?

Det ser litt rart ut, synes jeg.

Det som skjedde, var at plutselig forsvant hun Diana, og så dukket det opp en rar dame:



Da jeg så henne, så husker jeg, at akkurat da var jeg litt fortumla.

Hun Diana, og han Alex, med det fine, mørke håret, de flyttet seg, nesten som på kommando omtrent vel.

Og så dukka hu der rare dama opp.

Og hun Diana begynte å gå nedover gata med noen venner, mener jeg å huske, at det var da hun begynte å gå.

Hun ville ikke prate med meg siden jeg var fra Oslo osv., så jeg lurte på hva det var med dem, hva hadde dem mot nordmenn, det var derfor jeg prata med dem igjen.

Men men.

Så her er det noe krig mot blonde, på mange plan, som foregår samtidig, i illuminati-styrte samfunn, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er hun fra Bumper, som ødela, når jeg stod ved siden av ei lyshåra dame, ved bardisken, og som brukte tjukk strikkelue og som krangla med kjæresten:

DSC02026

Hun rare dama ovenfor, jeg lurer på om det egentlig har vært en mann/gutt?

Det samme med en slags venninne, av hun som ødela på Bumper, som kikker inn i kameraet her:

DSC02027

Jeg tror det er det som Illuminati i samfunnet planlegger å gjøre ovenfor meg.

At de skal få kål på meg, gjennom noe plott, og kappe av meg utstyret mitt, gjennom noe slags plott på sykehus e.l., og gjøre meg til noe slags rar dame da.

Jamfør brevet jeg fikk fra Rimi-Hagen da jeg butikken jeg var sjef på, Rimi Langhus, vant Rimi Gullårer, i 2001, da var det et avlangt hull i bretten i brevet, som en vagina da.

Samt en Rimi-penn fra Rimi-Hagen, som underskrev brevet.

Sånne penner er, (eller kan være), mafia-koder.

(Det har jeg sett i en De Niro-film, eller Pacino-film, det er noe greier med at de får en penn, og da betyr det at de skal dø, eller noe da, i mafian-kretser i USA. At mafian har bestemt at de skal dø. Og da ble bare Pacino med de folka for å la de drepe han, husker jeg).

At de bruker en penn, til å skrive hva de vil gjøre med deg, og sender deg pennen.

Da har Rimi-Hagen sitti og skrevet, i 2001, 'Erik Ribsskog skal gjøres til tante siden han ikke vil jobbe i Rimi lenger. Hilsen Rimi-Hagen'.

Også har de tullet litt med Gullårer-konkurransen, og fått det til å se ut som at butikken 'min' vant, og sendt meg pennen han skrev dette med da.

Så har han lappen et sted.

Og hvis de finner ut at de hadde feil, så må brenne lappen, og da må de sende deg lighteren.

Det var det som skjedde, julen 2003, tror jeg det var, da fikk jeg penn og lighter-sett, fra faren min og Haldis.

(Som jeg mistenker er i den russiske mafiaen, eller noe).

(Og søstra mi utbrøt da jeg hadde pakka opp penn og lighter-settet, fra faren min og Haldis:

Ja, hva synes du da.

Som om det var noe spesielt, sermonielt, eller noe, ved dette penn og lighter-settet.

Så søstra mi trodde kanskje at jeg skjønte hva dette betydde?

At søstra mi er så mafia i huet, at hun tror alle skjønner sånne rare mafia-symboler?

Hva vet jeg.

Det kan ha vært noe sånt.

Jeg synes det var spesielt at hun skulle spørre meg, med den spesielle, megetsigende tonen, hva jeg syntes om penn- og lighter-settet jeg fikk av faren min og Haldis til jul, i 2003, faren min og Haldis var jo ikke der, så jeg syntes det var litt rart, at den tonen og måten hun spurte på, var litt rart.

Hm.

Og også i bofelleskapet jeg bodde i, i Walton, i 2005, da lå det stødd med lightere på badet, så om det kan være lapper som en slags lokal 'mafian', (representert ved noen av de andre leieboerne?), har skrevet om straff som skal skje med meg, også fant de ut at det var feil kanskje, det gale de trodde om meg, eller hva de dreiv med, og brant lappene, og skylte lappen ned i do, og la lighteren på badet, sånn at jeg skulle se de?

Noe sånt.

Noe sånt tror jeg i Illuminati i samfunnet opererer.

Så sånn er nok det.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter