Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 20. mai 2009

Jeg begynner å se korrekturene av et Drammen-nettverk. (In Norwegian)




Google Mail - Anmeldelse av Gjerdes Videregående i Drammen, for å tulle med karakterer for at jeg ikke skulle få jobb










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av Gjerdes Videregående i Drammen, for å tulle med karakterer for at jeg ikke skulle få jobb











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, May 20, 2009 at 12:53 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

nå tenker jeg på matte-karakteren min.

På ungdomsskolen, så fikk jeg alltid M eller S.

På Sande Videregående, så fikk jeg en 6-er i matte, første året, og en 5-er andre året.


Men på Gjerdes Videregående i Drammen, så fikk jeg en 2-er.

Men på Høyskolen i Oslo, i et fag som het diskret mattematikk, så fikk jeg beste karakter, A.

Så jeg lurer på om Gjerde Videregående, tullet med meg gjennom noe 'mafian' som faren min

og hans dame, (min fiende), Haldis Humblen, var med i?

Noe sånt.

Ihvertfall tror jeg Gjerde har målrettet tullet med mine karakterer.

Magne Winnem i klassen var nok også med, for han skulle absolutt ha meg med til Gulskogen

senteret, istedet for å gå i en viktig matte-time, på Gjerde.

Og Gulskogen, det var der Jan Snoghøj, Haldis' sønn, holdt til, i et nedlagt bedehus der.

Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter