Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 6. juni 2009

Jeg sendte en anmeldelse på Mette Holter til politiet i Oslo. (In Norwegian)




Google Mail - Anmeldelse av Mette holter, (stemor til halvbroren min Axel Thomassen), for mafia-virksomhet










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av Mette holter, (stemor til halvbroren min Axel Thomassen), for mafia-virksomhet











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sat, Jun 6, 2009 at 2:40 AM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

da jeg flytta til Oslo, for å studere, i 1989, så var jeg litt skolelei, så jeg tok et hvileår, fra studiene,
skoleåret 90/91.

Og jeg hadde en halvbror som bodde i Oslo fra før, men som var vokst opp hos sin far, Axel Thomassen,

så jeg kjente ikke han så bra, men jeg tenkte at jeg fikk kontakte dem, siden jeg hadde flytta til Oslo,
hvor dem bodde, i Høybråtenveien, på Furuset.

Så sa de at jeg kunne leie et rom av dem, når jeg hadde hvileår fra studiene, for 1000 kroner måneden.


Og da slo jeg til på det, for jeg hadde tenkt å spare penger, før jeg begynte å studere igjen, for studielånet
holdt ikke like lenge, på begynnelsen av 90-tallet, for det var ikke så raust på den tida.


Men hun Mette Holter sa også det, at hun ikke likte at jeg kontakt med halvbroren min, for da følte hun
seg ikke lengre som moren til Axel.

Men jeg kjente jo ingen i Oslo, så jeg syntes nesten jeg burde ta kontakt, siden vi jo hadde samme mor.


Så sånn var det.

Men da, et år etter, så sa Mette at jeg måtte flytte.

Og da hadde Ungbo annonsert på t-banen, som om de var et firma.

Så da kontaktet jeg Ungbo, og sa at jeg ville gjerne bo i leilighetene deres på Vålerenga, for det var nærme

NHI, hvor jeg studerte.

Så sa Unbo at jeg måtte bo på Ellingsrudåsen, hvor jeg ble plassert vegg i vegg, med en barnehage.

Og Mette Holter ga meg også gjennomsiktige, røde og hvite gardiner, den uka jeg flytta, til å ha i Ungbo-

leiligheten, for det var så moderne for ungdom, med sånne gardiner, som hun sa.

Men da ble de gardinene gjennomsiktige, så da kunne de på barnehagen, se inn på rommet mitt, hvis det
ikke var midt på dagen.


Så det her var nok noe mafia-plott fra Mette Holter, som har vært i USA, og bodd hos en mafia-familie der,
Ancona, på 70-tallet, og hun har tre voksne barn, med en i Ancona-familien.


Kanskje hun ville ha det til at jeg var pedo, siden jeg oppsøkte min halvbror, som var yngre enn meg, da
jeg flyttet til Oslo, og skulle sette meg i en mafia-felle, på Ellingsrudåsen, ved hjelp av mafia-forbindelser

i Ungbo da.

Hun Mette Holter hadde også besøk av en spåkone, som satt i stua i Høybråtenveien, hele natta, sammen
med Mette og noen andre av hennes venninner, og la tarot-kort osv.


Så det kan også ha vært noe Illuminati-greier.

Så jeg ønsker disse tiltalt og straffet.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter