Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 19. juni 2009

Jobbsøking i England: Hvis du skal søke jobb hos apotekkjeden Boots, så må du svare på 66 spørsmål ala det her. (In Norwegian)

boots

PS.

Her er e-posten jeg fikk.

(Jeg la ikke merke til den 'questionare'-saken når jeg skrev en online søknad, på webstedet deres, igår.

Jeg har jo jobbet som Company Researcher, over internett bl.a., så jeg burde kanskje ha sett det.):




Google Mail - Notification to complete questionnaire










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Notification to complete questionnaire











Boots Recruitment Team
<jobs@bootsrecruitment.co.uk>



Fri, Jun 19, 2009 at 12:16 PM




To:
eribsskog@gmail.com






Dear Erik



Thank you for your application for the position of Team Manager - Liverpool, Church Street - Reference number: Boots16687



We would like to invite you to complete an online questionnaire to confirm your suitability for this position.  Our records indicate that either you have not been invited to complete this yet, or that you may have experienced a technical difficulty when attempting to complete it.



When you are ready to complete this questionnaire, please visit:



http://www.boots.jobs/myjobs/



and choose I AM AN EXTERNAL CANDIDATE from the two options.



This will take you to a login page where you can enter your username eribsskog@gmail.com and your password.



We recommend you choose a quiet environment and advise that you complete it in one go.



Once you have completed the questionnaire, we will be in contact with you to confirm whether we will be continuing with your application to the next stage.



Kind regards,



Boots Recruitment Team









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter