Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 2. juli 2009

'Ingen' liker Pia, untatt bestemor Ingeborg. (In Norwegian)

Nå har jeg jo en del brikker her, som jeg prøver å sette sammen.

Nå tenker jeg sånn, når jeg våkna nå, at bestemor Ingeborg, hun er ganske høyt i et Illuminati-nettverk, og driver og tuller med meg.

Sikkert pga. noe som skjedde da jeg var barn.

Hun er også veldig opptatt av øyne- og hår-farge, husker jeg, fra oppveksten.

Og dette er nok et kjennetegn på illuminister.

Flere ting som tyder på at min mormor er illuminist:

- Hennes familie, i Danmark, Gjedde bl.a., hadde et 'hekse-slott', på Mors, på Jylland, Høyris herregård/slott.

- Vi skulle lage en heks, i første klasse, i håndarbeid, og min mor sa at den måtte jeg gi i julegave til bestemor Ingeborg.

- En gang jeg var på besøk hos bestemor Ingeborg, i Stavern, på begynnelsen av 90-tallet, så måtte jeg sove på sofaen. Når jeg våknet, så satt 'halve' handelsstanden i Stavern, rundt et bord, i stuen til bestemor Ingeborg, like ved der jeg sov, og satt og forberedte seg til å ha møte med bestemor Ingeborg.

- Bestemor Ingeborg, reiser rundt hele verden ofte, og har storslagne bursdagselskaper, med gjester fra inn og utland. Likevel kunne hun ikke hjelpe meg, da jeg var student, og hadde lite penger igjen av studielånet.

- Min far, som er noen ganger som en hippie, (han er veldig liberal, med Haldis osv), kaller bestemor for, 'Fru Ribsskog'. (Det var kanskje ikke noe bra poeng, bare noe jeg kom på).

- Jeg måtte fikse et rundt bord, (ouja board-bord?), for bestemor Ingeborg, like etter at min mor døde, en fæl død på Moss sykehus, i 1999.

- En gang vi gikk til min mors grav, så stod vi der bare i to sekunder, før de gikk vekk, uten å egentlig ha noe tungsinn.

Det var Pia og bestemor Ingeborg og Martin, som hadde liksom studert inn et skuespill da.

Så her er det mye hekse/illuminati-greier som peker litt mot bestemor Ingeborg.

Så sånn er det.

Nå skal jeg lage en ny overskrift her, og skrive om hvem som ikke liker Pia, søsteren min.


Hvem som ikke liker Pia

Magne Winnem:

Min kamerat fra videregående i Drammen, og som skaffet meg jobb i Rimi.

(Og som jeg mistenker er noe 'mafian', men det kan jeg forklare mer om seinere).

Da jeg bodde i Oslo, i skoleåret 1990/91, så leide jeg et rom, fra halvbroren min og dem, på Furuset, for 1000 kroner måneden.

Da bodde Winnem, i Rimi-leilighetene, på St. Hanshaugen, og søstra mi bodde sammen med venner fra Røyken, i Gamlebyen.

Søstra mi hadde nettopp flytta til Oslo, jeg hadde bodd i Oslo i to år, og Winnem i et år.

Søstra mi hadde bodd hos meg, på Bergeråsen, i et halvt år, før jeg flytta til Oslo, etter at hun flytta fra Haldis-huset.

Jeg foreslo for Winnem, at jeg og han og søstra mi, skulle spleise på å leie en leilighet.

Men Winnem sa, at han kunne godt spleise på å leie en tre-roms leilighet med meg, men han likte ikke søstra mi.

Han ville ikke at søstra mi skulle bo sammen med oss.

Men han forklarte ikke hvorfor han ikke likte søstra mi.

Men det var kanskje fordi at søstra mi er illuminist.

Winnem liker ikke svarte klær og sånn, har han sagt, husker jeg.

Jeg spurte hvorfor, men han forklarte ikke.

Så søstra mi, hun peker mot illuminati, under min bestemor, antagelig.

Og Winnem, han peker nok mot 'mafian'.

Min far likte ikke Winnem, sa han.

Så min far er kanskje også i illuminati da.

Hvem vet.

Ok, så Winnem likte ikke Pia.

Hvem fler.


Glenn Hesler:

Glenn Hesler, han kjefta på Pia, og sa at hun måtte bli flinkere til å produsere tomflasker, da alle oss tre, bodde på Ungbo, på Ellingsrudåsen, i 1994 og 95, var det vel.

Pia, hun tok hevn i et Ungbo-møte, og sa at Glenn klagde på henne, fordi han ikke hadde noe kjæreste, og var misunnelig på henne, siden hun hadde kjæreste. (Keyton).

(Men jeg tror ikke det var sånn, skal jeg være ærlig).

Dette sa Pia til Ungbo-dama.

Mens Glenn Hesler, ikke likte å dra på sånne møter.

Det var sånne møter, hvor man skulle ta opp problemene på Ungbo da.

Jeg forberedte meg ikke noe særlig, til sånne møter, men jeg var med på de da.

Så ofte jeg kunne, ihvertfall.

Så sånn var det.


Grethe Ingebrigtsen:

Etter at jeg måtte avbryte studier, i Sunderland, i 2005, så bodde jeg noen måneder, på gården hennes, som var sammen med min onkel Martin, i Kvelde, i Larvik.

Og da overhørte jeg at hun sa til Martin, at hun ikke tålte Pia.

Det virka nesten som at hun fikk sammenbrudd av å tenke på at Pia skulle være der.

Det var da jeg vokna opp, for at det kunne være noe med Pia.

Selv om også Winnem, fikk meg til å lure litt, men han forstod jeg ikke helt hvorfor ikke likte Pia.

Så sånn var det.


Cecilie Hyde:

Pia og Cecilie, var nesten som et kjærestepar, i mange år.

Men plutselig ble det slutt.

Pia forklarte, til meg og mora mi, eller noen andre, at det ble slutt, etter at Pia fikk vite, at Cecilie var forelska i Pia.

Så det er mulig at Cecilie liker Pia.


En annen som nok liker Pia, er bestemor Ingeborg.

Som vil at jeg skal kontakte Pia.

Men, jeg lurer på om det jeg skrev i begynnelsen av denne bloggposten, stemmer, at bestemor Ingeborg er noe illuminati.

Og at Pia er som en slags sånn dukke, som bestemor har tråder i.

Noe sånt.

Det var ihvertfall sånn jeg lurte på om det var, da jeg våknet idag.

Så får vi se hva som skjer.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Her er mer om dette:

bestemor ingeborg og pia

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter