Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 5. juli 2009

Norge er det feigeste landet i verdenshistorien. (In Norwegian)

Nå skulle jeg sjekke noe i trash-mailen, en kommentar på bloggen.

Så så jeg en annen mail der, fra en som sier han er min far, Arne Mogan Olsen, i trash-mailen, hvor det stod at min mormor, Ingeborg Ribsskog, ble begravet på fredag, i Underbo Kirke, i Larvik.

Hvor nå i Larvik det er.

Og jeg visste ikke engang at hun var død.

Så Norge må være det feigeste landet i verdenshistorien!

Jeg har forklart på den bloggen her i årevis, at jeg ikke får rettighetene mine.

Og jeg har anmeldt faren min, for telefonsjikane, og publisert om at jeg ikke vil ha mer med han å gjøre.

Men jeg kan ikke dra til noe begravelse, for min mormor.

Jeg visste ikke engang om begravelsen før den var.

For jeg er en flyktning fra Norge, som norske myndigheter nekter å gi meg mine rettigheter.

Og jeg kan ikke få meg jobb, for to høyskoler i Oslo, HiO og NITH, (som nå eier NHI), nekter å sende meg en bachelor-grad, eller to-års grad, som jeg mener jeg har til sammen, når man tar med fagene på begge høyskolene.

Så Norge er det feigeste landet i verdenshistorien, er min mening.

Alle i Norge burde hatt fitter, så kunne dem stappa huene sine opp i dem.

Så sånn er det.

Med vennlig hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jaja, jeg får vel trekke tilbake det da, med at alle i Norge burde hatt fitter, som de kunne ha stikki huene sine oppi.

For alle i Norge vet vel ikke hva som foregår antagelig.

Men jeg får skylde på Jens Stoltenberg.

Så jeg får si, at Jens Stoltenberg burde ha hatt en fitte, som han kunne ha stikki hue sitt oppi.

Det hadde han sikkert syntes var artig og, hvis jeg kjenner han rett, fra hva jeg har lest på nettet osv.

Så sånn er nok det.

PS 2.

Jeg lurte på nå, hvis det er sånn, at min mormor er død.

Så kunne jeg kanskje flytte til Danmark.

For min mormor var jo dansk, og bodde i Norge.

Mens jeg er jo en flyktning fra Norge.

Og da kunne jo ikke jeg bo i Norge, for jeg fikk ikke rettighetene mine der.

Og, når jeg hadde en dansk mormor, som bodde i Norge, så ville det jo blitt litt dumt, syntes jeg, å bo i Danmark.

Men nå kan jeg kanskje flytte til Danmark, hvis jeg finner en jobb, eller noe.

Dette hadde kanskje vært en løsning.

For det er ikke så artig å bo i England hele tiden heller, som nordmann.

Jeg blir jo tulla med her og.

Men nå kan jeg kanskje flytte til Danmark, tenkte jeg, og det er jo litt nærmere hjemme da, så det hadde kanskje ikke vært så galt.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter