Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 1. september 2009

Jeg har sendt en ny anmeldelse, til politiet i Oslo, angående trusler fra Østerrike, og en trakasserende kommentar på bloggen




Google Mail - Anmeldelse av trusler fra Østerrike pluss trakasserende kommentar på blogg










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av trusler fra Østerrike pluss trakasserende kommentar på blogg











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Sep 1, 2009 at 1:17 AM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

jeg har visst fått noe trusler, fra Østerrike, om at noe østerrisk mafia, samarbeider med Illuminati, og skal liksom angripe meg på 11. september.

Dette må vel være noe plott av noe slag, for jeg har ikke vært i Østerrike, siden sommeren 1980, da jeg var med faren og hans ny dame Haldis, å ferie til Istra-halvøya, i daværende Jugoslavia.


Så her er det noe som ikke stemmer, men jeg får vel sende en anmeldelse likevel.

Dette var noe jeg snappet opp på tracking-cookie programmet, til bloggen min.

Jeg skal se om det var noen trakasserende kommentarer idag også.


Ja, det var en trakasserende kommentar, så det var færre enn igår, ihvertfall.

Det er en som skal ha det til, at jeg er sinnsyk, og få meg til å ta medisin mot det.


Men grunnen til at jeg gikk til psykolog, var fordi at onkelen min i Larvik, satt det som betingelse, for at jeg skulle få jobbe på gården, i Kvelde, for jeg hadde ikke noe leilighet i Oslo lengre, etter at jeg måtte avbryte studier i Sunderland, i 2005.


Så dette var nok noe plott det og, for jeg tror ikke han onkelen min, i Larvik, er så 'skjør', som han ville ha det til.

Men jeg prøvde altså å roe ned han da, men det kan være at psykologen i Larvik, var på lag med onkelen min, og legen i Helgeroa.


De har senere drevet med noe trygdesvindel, i mitt navn, virker det som, etter at jeg dro til England, noe jeg har anmeldt til polititet i Tønsberg, som de henla, men som jeg sendte til Spesialenheten mm.


Her er mer om dette:

Unreviewed Comments (Sort: Post
Name
, Comment
Date
)









Select: All,
None



11
of 1







Ta Risperdal, da Erik. Ta Risperdal, da Erik.

(Olav) 31/08/09





11
of 1

Select: All,
None

og her er mer om den andre trusselen, fra Østerrike:


østerriks mafia


Her er mer om dette:

VISITOR ANALYSIS
Referring Link No referring link
Host Name 91-115-152-51.adsl.highway.telekom.at
IP Address 91.115.152.51 [Label IP Address]

Country Austria
Region Wien
City Vienna
ISP Highway Customers
Returning Visits 43
Visit Length 4 hours 20 mins 4 secs
VISITOR SYSTEM SPECS
Browser Firefox 3.5.2
Operating System Windows XP
Resolution 1024x768

Javascript Enabled
Navigation Path

Date Time WebPage
31st August 2009 20:12:57 No referring link
johncons-mirror.blogspot.com/
31st August 2009 21:00:02 www.google.at/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&url=http%3A%2F%2Fjohncons-mirror.blogspot.com%2F2009%2F05%2Fer-dette-grunnen-til-at-jeg-sliter-med.html&ei=qCucSqeCBZyd_AbVmKSEBw&rct=j&q=Illuminati and the austrian mafia unite against ribsskog&usg=AFQ

johncons-mirror.blogspot.com/2009/05/er-dette-grunnen-til-at-jeg-sliter-med.html
31st August 2009 21:00:30 www.google.at/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=2&url=http%3A%2F%2Fjohncons-mirror.blogspot.com%2F2009%2F04%2Fgoogle-mail-chat-with-nick-ewans-about.html&ei=0CucSqXvMJyd_AbVmKSEBw&rct=j&q=Illuminati and the austrian mafia unite against ribsskog&usg=AFQ

johncons-mirror.blogspot.com/2009/04/google-mail-chat-with-nick-ewans-about.html
31st August 2009 21:02:54 www.google.at/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=2&url=http%3A%2F%2Fjohncons-mirror.blogspot.com%2F2007_12_25_archive.html&ei=ViycSsqnK9WFsAaD9bWiBw&rct=j&q=austrian mafia goes after ribsskog on september 11th 2009&usg=AFQjCNGRn9SGT8aYvPkdBdd0vN0XPLSpBQ

johncons-mirror.blogspot.com/2007_12_25_archive.html
31st August 2009 21:21:50 No referring link
johncons-mirror.blogspot.com/

31st August 2009 21:44:51 No referring link
johncons-mirror.blogspot.com/
31st August 2009 23:13:54 No referring link
johncons-mirror.blogspot.com/

1st September 2009 00:33:01 No referring link
johncons-mirror.blogspot.com/
Display Page URL not Title


Med vennlig hilsen


Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter