Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 6. oktober 2009

Jeg oppdaterte CV-en min igjen, og forklarte mer om studiene mine, i Norge og England

Personal Profile:

I'm a hardworking and committed person who has very good management and communication skills.

I've studied computing and business, for four and a half years, at university-level. I have a degree called 'Høgskolekandidat' in Information Technology, from Oslo University College, which is a two-year degree. I'm also waiting for a two-year degree, in computing and business, from NHI, (now NITH), which also is a University College, in Oslo, where I studied in the early 90's. But this is a private university-college, so I had to work a lot, besides the studies to finance the studies, so I have lacked 7 of 40 study-points, to get that degree, but now I also have modules from Oslo University College, so I'm in the process of trying to get this degree, as well, from NITH. The last half-year, of these four and a half years, I studied Computing, on the Study Abroad and Bachelor Computing-programmes, at University of Sunderland, but I had to stop studying here, after only one term, due to problems with the Norwegian Government Study-finance bank, who delayed my study-loan, for four months, due to some problems with Oslo University College, aproving of my modules in Sunderland, (strangly enough, since these institutions co-operated, on Study Abroad programmes, etc), so I went back to Norway, and helped my uncle, with working with forest-work, on his farn, in 2005, due to that the problems with the Study-loan, and my home-university, took away my focus from my studies in Sunderland, so these didn't go so well, even if I got the best grade, on the inital English-test for study abroad students there, etc.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter