Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 29. november 2009

'Det nye Jerusalem'

Haakon Lie og Jens Chr. Hauge, de skulle skape 'det nye Jerusalem', i Norge, etter krigen.

Og sånn er det nok i omtrent hele verden nå, at det er som i Jerusalem, med hjelp av USA.

Så jeg er nok ikke 'Jerusalem-aktig' nok.

Jeg har ikke mørkt nok hår, jeg er ikke 'tater'-aktig nok.

For de mørkhårede har kommet gradvis inn i det norske folket, de siste hundre år, siden svartedauen sikkert.

Så sånn er det.

Så da er jeg 'goy' da, i Norge og England.

'Ikke-jøde', en som ikke har mørkt hår og hvit hud.

For jeg har mørke-blondt hår da.

Så da får ikke jeg rettighetene mine, i ting som Arvato-saken, eller arv etter min mormor.

Da måtte jeg hatt en mørkhåret søster, som f.eks. Pia, som kunne ordnet opp.

Sånn som hun gjorde før jeg kuttet henne ut, uten at jeg merka det oftest sikkert.

Så de blonde, norske, de blir behandlet som han Christoffer blir behandlet av Fanthomas.

Ingen rettigheter for 'goy' i 'det nye Jerusalem', dvs. Norge etter krigen.

Da er det 'tatere', 'sigøynere' og 'latinere' og 'jøder', dvs. mørkhårede med lys hud da, som styrer.

Hvis du ikke har det, så 'nada' rettigheter.

Så sånn er nok det dessverre.

Med forbehold om at jeg tar feil da, og uten å mene å fornærme noen, beklager hvis noen føler seg fornærmet!

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter