Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 26. november 2009

Jeg fikk tre e-poster fra Norge.no, om at de ikke kunne sende mine e-poster videre til Folkeregisteret. Her er en av de




Google Mail - Sv:(Ref. nr: 1708706) Oppdatering/Fwd: E-post adressen til Folkeregisteret










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Sv:(Ref. nr: 1708706) Oppdatering/Fwd: E-post adressen til Folkeregisteret











info2@norge.no
<info2@norge.no>



Thu, Nov 26, 2009 at 9:58 AM




To:
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>







Vi viser til e-post mottatt av Norge.no.



Vi kan desverre ikke videresende din melding, men du kan finne kontaktinformasjon til rett folkeregister via vår nettside, se vedlagte lenke.


http://www.norge.no/temaside/tema.asp?stikkord=94303



Med vennlig hilsen


Norge.no - Logo

Norge.no - din vegviser i det offentlige


Tlf: 800 30 300.
E-post: info@norge.no.
SMS: Send INFO <spørsmålet ditt> til 1980.
Nettprat: www.norge.no/opplysningstjenesten/nettprat.asp.


Publikumstjenesten vår er åpen mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00.
Du kan også ringe den døgnåpne taleportalen vår på tlf.nr 800 30 301.
På nettsidene våre, www.norge.no, finner du offentlig informasjon og opplysninger om offentlege etater.

Erik Ribsskog 2009-11-26 04:09:56:
>
> Hei,
>
>
>
>
>
> og et par andre ting jeg kom på.
>
>
>
> Det står at i 1973, så bodde vi i Granum, i Rømminga, i Hedrum.
>
>
>
>
>
> Men jeg husker det som, at vi bodde i Vestmarka, utafor Larvik.
>
>
>
> Tenkte jeg måtte si fra om det og, for Granum og Rømminga, de stedsnavna
> kan ikke jeg huske å ha hørt før, og det hadde jeg vel kanskje gjort, hvis
> jeg hadde bodd der, selv om jeg bare var tre år, da jeg bodde der.
>
>
>
>
>
> Og siden september 2004, da jeg flytta fra Oslo, for å studere ved
> University of Sunderland, så har jeg vært flyktning.
>
>
>
> Grunnen til at jeg dro fra Oslo og Norge, var fordi jeg overhørte at jeg
> var forfulgt av noe 'mafian'.
>
>
>
> Og de visste ikke jeg hvem var.
>
>
>
>
>
> Jeg hørte aldri om noe 'mafian' på landet i Vestmarka, eller i skogen i
> Brunlanes.
>
>
>
> Og jeg fikk også trynet mitt ødelagt, på den tida, og jeg hadde ikke så
> tiltro til Oslo-politiet, pga. noen dårlige erfaringer med de, mens jeg
> jobbet som butikksjef i Oslo, bl.a., hvor jeg syntes at Oslo-politiet var
> litt for cowboy-aktige og drev litt 'uredelig' ved å 'frame' ranere, etter
> Rimi-ran osv., på den måten at de ville at jeg skulle si at en de holdt med
> fingeren på bildet av, var raneren, enda de venta en uke med å kalle meg
> ned dit, så jeg kunne ikke si noe sånt sikkert da.
>
>
>
>
>
> Og da jeg skulle fornye passet mitt, i 2003 vel, så syntes jeg at politeit
> på Grønland, var litt som cowboyer.
>
>
>
> Så jeg tenkte det var bedre å ordne dette fra utlandet.
>
>
>
>
>
> Så derfor har jeg vært flyktning siden 2004, september, og jeg blir i
> utlandet til jeg får rettighetene mine, så jeg vet ikke hvor lenge det
> blir.
>
>
>
> Så derfor kan jeg ikke forrandre adresse til utlandet, men Folkeregisteret
> får bare skrive at jeg har vært flyktning, fra Norge, siden september 2004.
>
>
>
> Håper dere kan sende dette til Folkeregisteret!
>
>
>
>
>
> Mvh.
>
> Erik Ribsskog
>
>
>
>
>
>
>
>
> ---------- Forwarded message ----------
> From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
> Date: 2009/11/26
> Subject: E-post adressen til Folkeregisteret
> To: info@norge.no
>
>
> Hei,
>
>
>
>
>
> har dere e-post adressen til Folkeregisteret.
>
>
>
> Jeg fikk et skjema fra de, hvor jeg så at jeg bl.a. var ført opp av min
> far, til å bo i Tordenskioldsgate i Drammen, i 1988 og 89, enda jeg bodde i
> Leirfaret, på Berger i Vestfold.
>
>
>
> Og min tidligere stefar Arne Thormod Thomassen, (og min mor da) gjorde det
> samme.
>
>
>
> På 70-tallet, så skrev han at jeg bodde i Kongegata i Larvik, mens vi bodde
> i en hytte i Brundlanes, fra 1974 eller om det var 75.
>
>
>
>
>
> Og dette har jeg en anelse om at det er sånn man bør rette opp i.
>
>
>
> Slik at man har 'orden i sysakene'.
>
>
>
>
>
> Og jeg vil gjerne ha det på e-post, sånn at jeg har kopi av korrespondansen
> lett tilgjengelig.
>
>
>
> Så hvis jeg kunne få e-post adressen til Folkeregisteret av dere, så ville
> det vært veldig fint.
>
>
>
> Mvh.
>
>
>
> Erik Ribsskog
>
>
>
>






Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter