Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. desember 2009

Han her husker jeg såvidt, fra da jeg gikk på Torstrand skole, i 1978 og 79. Og jeg ble såvidt kjent med han seinere, gjennom Frode Kølner

torstrand skole

PS.

Da jeg og tremenningen min, Øystein Andersen, var på språkreise i Brighton, sommeren 1988, så skulle jeg kjøpe med noen filmer, for han her.

For han var nesten som Øystein Andersen, at han fikk tak i videofilmer, før de kom i videobutikkene.

Så kjente jeg begge, men jeg ville ikke sitte i midten, som en slags video-baron på Berger.

For jeg hadde andre ting i livet, som skole og jobb osv.

Så jeg ga bare kontaktinformasjonen til Ole Morten, til Øystein Andersen.

Men hvis jeg hadde villet, så kunne jeg ha sitti imellom de, og fått tak i alle filmene, i Norge omtrent.

Men det var liksom ikke noe for meg.

Men jeg kunne ha gjort det.

Så Øystein Andersen, aka. ØA, skylder meg for en bra kontakt, vil jeg si, når det gjaldt videofilmer osv.

Likevel, da Øystein begynte spilleautomatfirma, så fikk ikke jeg være med.

Men men.

Samme det.

Men jeg var med kursleder Paul Wilkie, og noen folk han kjente, hjem til leligheten til Wikie, i Hove.

For de hadde gitt meg en del tyn, så jeg prøvde å roe det ned.

Så fikk jeg låne telefonen av Wilkie, for å ringe Halvorsen, og oppdatere om VHS-filmer i Brighton.

For på samme måte som at jeg så etter videofilmer, for Øystein Andersen, da jeg var i Basel, sommeren 1987, så så jeg også etter videofilmer, for Halvorsen, da jeg var i Brighton og London, sommeren 1988.

Så sånn var det.

Men da sa de ungdommene som Wilkie hang med, da jeg skulle ringe Halvorsen, at 'er det typen din eller'.

Så de var noen forpulte svin, de norske ungdommene, på kurset, som Wilkie hang med som kamerater, vil jeg si, i Brighton og Hove da.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter