Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 5. februar 2010

Her er et brev som jeg fikk fra hun voldtektsdama, som jeg kaller henne, (som jeg anmeldte for en voldtekt i 1990), Siri Rognli Olsen, fra Trøndelag

img303

img304

img305

img306

PS.

Hun nevner to venninner, Viviann i London og ei i Manchester.

Jeg tror hun Viviann er hun som hun kalte for Caroline, og som nok var under kontroll, mener jeg.

Da de to besøkte meg på Abildsø, i 1990.

Da de skulle på the Alarm-konsert.

Hun Viviann/Caroline, (med lyst hår), hilste på vokalisten i the Alarm, husker jeg, lenge før konserten, på Majorstua, og ga han noe hun hadde brodert.

Så sånn var det.

Jeg skal se om jeg finner den anmeldelsen jeg sendte til politiet i Oslo.

Så kan man se hvordan hu Siri Rognli Olsen, brukte hu Viviann/Caroline, i voldtekten av meg da.

(Ikke fleip).

Jeg tror at Caroline må ha vært slavenavnet hennes, eller noe.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er den anmeldelsen av den voldtekten, fra hu Siri Rognli Olsen, igjen:

http://johncons-mirror.blogspot.com/2008/09/anmeldelse-av-voldtekt-fra-siri-rognli.html

PS 3.

Hu Siri Rognli Olsen, hu prata om Jing og Jang, som jeg har skrevet om på bloggen tidligere.

Og, jeg har skrevet om at min stebror, eller min fars samboers sønn, Viggo Snoghøj/Snowhill.

(Min farmor spurte meg ofte hva han het, da jeg var sånn 10-11 år.

'Hva heter han eldste sønn til Haldis igjen, er det Hugo?'

Hun var nok illuminist, tror jeg, bestemor Ågot).

Så sånn var nok det.

Mer da.

Jo, hun Siri Rognli Olsen, er nok også illuminist.

Hun ville ha meg til å gjøre det samme som Viggo.

Nemlig dra til USA og bo hos en rik dame der, (som mannlig au-pair, fortalte hun meg, på Abildsø, i 1990, at hun syntes jeg burde gjøre, for det var mange rike damer i New York osv., som ønsket å ha en ung gutt til å rydde leiligheten deres mens de var på jobb, mente hun).

Kanskje noen i slekta til henne Siri Rognli Olsen, har vært i Amerika, sånn som mora til farmora mi, Bergit Tovsdatter Mogan, og begynt å jobbe for jødene, eller hvem det kan være, der borte, og bruker de norske som slaver, både på den ene og den andre og den tredje måten sikkert.

Hva vet jeg.

Jeg tror det er noe sånt som må foregå, ihvertfall.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

At Norge er en amerikansk bananrepublikk, har ofte blitt skrevet i aviser osv., i Norge.

Men hva menes med det?

Jo, den norske bananen er nok de pene, blonde menneskene, vil jeg si.

Så sånn er nok det, hvis jeg skulle gjette.

Så sånn er nok det.

PS 4.

De jentene fra Trondheim, de visste alt om når 'roadisene' og alt mulig til the Alarm, skulle komme da.

Og de kjente noen frikete Oslo-gutter fra Kolbotn, eller noe, som spilte et botleg-opptak, av the Alarm da.

Mens de venta på at bandet skulle dukke opp, utafor Chatau Neuf, heter det vel.

Batteriene tok slutt på kassettspilleren, til de gutta fra Kolbotn, var det vel.

Så jeg stakk og kjøpte batteriet for dem, siden jeg ikke var så 'hard-core' Alarm-fan.

Selv om jeg visst godt hvem de var, og hadde digga dem litt, når dem var på TV, på 80-tallet, med videoer som 'Where were you hiding' og 'the Stand', osv.

Så sånn var det.

Hu Siri Rognli Olsen, eller venninna, sa til de gutta, at de måtte sette på noe annet, for kanskje de ikke likte at det var botleg.

Så sånn var det.

Jeg hørte at hu Viviann, het hu vel, prata med han vokalisten, Mike Peters, står det på nettet at han heter.

Og han kjente henne fra før, skjønte jeg.

Hu ga han noe greier hu hadde brodert selv, med noe the Alarm-logo motiv da, var det vel.

Og hu klagde på at den siste videoen deres, så ut som en 7-up reklame, som hu sa.

Da ble vel han Mike Peters litt mutt, sånn som jeg husker det.

Men men.

Bare noe jeg kom på.

Jeg tok bilde av de gutta fra Kolbotn, (for dem), mens dem stod ved siden av han kule, mørkhåra gitaristen, som dem digga da.

Jeg kjeda meg skikkelig der, så jeg tok en tur inn på Polithøyskolen, for å høre om fetteren min Ove hadde begynt å studere der, som han prata om.

Men det var kanskje litt tidlig.

Han gikk vel enda på videregående.

Men det var så kjedelig der, så jeg måtte finne på noe.

Jeg var også inne og så på Religionshøyskolen, eller hva den heter.

Så sånn var det.

Bare noe jeg kom på.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter