Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 7. februar 2010

Jeg anmeldte onkel Martin og tante Ellen, for underslag av arv, etter min mormor, Ingeborg Ribsskog, som døde i sommer




Google Mail - Anmeldelse av underslag av dødsbo etter min mormor Ingeborg Ribsskog










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av underslag av dødsbo etter min mormor Ingeborg Ribsskog











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Feb 7, 2010 at 1:01 PM




To:
post.oslo@politiet.no






Hei,

jeg sender med en anmeldelse av min onkel Martin Ribsskog og min tante Ellen Savoldelli, for underslag av dødsbo etter min mormor Ingeborg Ribsskog, som døde i sommer.

Mvh.

Erik Ribsskog





2 attachments
img308.jpg
426K
img309.jpg
124K








PS.

Her er den vedlagte anmeldelsen:

img308

img309

PS 2.

Noen i en anonym kommentar til denne bloggposten, skriver at jeg har gitt avkall på arven.

Men det er ikke sant i det hele tatt.

Hvor denne anonyme kommentatoren får dette fra, det skjønner jeg ikke, dessverre.

Bare sånn at ingen skal tro på det, som jeg mener helt klart må kunne kalles sludder.

PS 3.

Noen skriver at jeg har gitt avkall på arv, fordi jeg ikke vi ha noe med mine medarvinger å gjøre.

Det er ikke sant.

Det er sant at jeg ser på mine medarvinger som kriminelle, men jeg har ikke gitt avkall på arv.

Min tante Ellen og onkel Martin burde ha fått en nøytral person til å gå imellom meg og dem, siden det er deres ansvar å fordele arven, og de visste at jeg ikke var på talefot med de, da de påtok seg ansvaret med å fordele arven.

Og de ventet også i fire måneder med å kontakte meg, noe som er alt for lenge, åkke som.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter