Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 2. februar 2010

Jeg sendte en ny e-post til Anne Katrine Skodvin, i Rimi




Google Mail - Referanse/Fwd: Rimi varebok










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Referanse/Fwd: Rimi varebok











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Feb 2, 2010 at 10:12 AM




To:
anne-kathrine.skodvin@ica.no






Hei Anne-Katrine,

sorry at jeg ble litt sur på dere ifjor.

Men jeg har fortsatt ikke fått et eneste kursbevis eller kopi av arbeidskontrakt, fra arkivet deres.

Jeg har sendt det til LO nå, så får vi se om de gjør noe.


Jeg prøvde å ringe nå, for jeg trenger en referanse til, bortsett fra en engelsk referanse som jeg har.

For man skal helst ha to referanser, når man søker på jobb, her borte i England.


Men jeg ringte nå, og da var du på lunch.

Så da bare fører jeg deg opp som referanse, siden du var min distriktsjef, i så mange år.

For jeg må sende den søknaden ganske raskt.


Så håper jeg det er i orden!

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ----------
From: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Date: 2009/3/19
Subject: Re: Rimi varebok
To: anne-kathrine.skodvin@ica.no


Hei,



hun bare driver å kødder med meg.



For et jævla drittfirma dere er!



Forpulte jævla drittkjærring!



Lykke til videre!



Erik Ribsskog



2009/3/19 <anne-kathrine.skodvin@ica.no>:

>

> Hei

> Det er kun personalavdelingen som eventuellt kan svare på dine spørsmål, så

> ta kontakt med noen der igjen. Kvehaugen kan sikkert gi deg et svar.

>

> Lykke til videre!

>

>

>

>

>

>

> Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

>

> 19.03.2009 10:24

>

> To

> anne-kathrine.skodvin@ica.no

> cc

> Subject

> Re: Rimi varebok

>

>

>

>

> Hei Anne-Kathrine,

>

> jeg snakka med hun Kvehaugen der, når jeg ville få sendt over det

> brevet jeg fikk fra Stein Erik Hagen,

> når jeg vant Rimi Gullårer-konkurransen da jeg var butikksjef på RImi

> Langhus, og noen andre papirer,

> (som hvor lenge jeg jobba i Rimi, og en attest på at jeg hadde oppført

> meg bra da jeg bodde i Rimi-

> leilighetene i W. Thr. gt. osv).

>

> Pluss noen papirer fra NHI, som jeg ikke har klart å få tak i.

>

> Men hun Kvehaugen bare tulla med meg.

>

> Hvem er det som er sjef for personalavdelingen, er det hun Kvehaugen eller?

>

> Med vennlig hilsen

>

> Erik Ribsskog

>

>

>

> 2009/3/19 <anne-kathrine.skodvin@ica.no>:

>>

>> Hei

>> Det må være personalavdelingen som eventuellt kan svare på dine spørsmål.

>>

>> m.v.h

>> Anne Kathrine Skodvin

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>>

>> Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

>>

>> 19.03.2009 09:02

>>

>> To

>> anne-kathrine.skodvin@ica.no

>> cc

>> Subject

>> Rimi varebok

>>

>>

>>

>>

>> Hei Anne-Kathrine,

>>

>> jeg driver og tenker litt på ting som skjedde da jeg bodde i Oslo osv.

>>

>> Så kom jeg på det, at hun Hilde som var assisterende butikksjef, på

>> Rimi Nylænde, i 2004,

>> hun tok med vareboka, da hun begynte i Rema. (Husker jeg at jeg hørte

>> at hun og Elisabeth

>> Falkenberg prata om).

>>

>> Og den vareboka var vel hemmelig?

>>

>> Jeg prøvde jo å prate med deg, i 2001, da jeg jobba på Rimi Langhus,

>> om problemene på

>> Rimi Kalbakken.

>>

>> Men da ville du ikke prate om det.

>>

>> Men hvem er det jeg burde ta opp sånt med, hvis jeg mener det var

>> ganske alvorlige problemer

>> da jeg jobba i Rimi?

>>

>> Med vennlig hilsen

>>

>> Erik Ribsskog

>>

>>

>>

>>

>> ATTENTION:

>> This e-mail may contain confidential information that is intended solely

>> for

>> the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete

>> this

>> message and are hereby notified that any disclosure, copying, or

>> distribution of this message, or the taking of any action based on it, is

>> strictly prohibited.

>>

>

>

>

>

> ATTENTION:

> This e-mail may contain confidential information that is intended solely for

> the addressee. If you are not the intended recipient, you should delete this

> message and are hereby notified that any disclosure, copying, or

> distribution of this message, or the taking of any action based on it, is

> strictly prohibited.

>









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter