Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 15. februar 2010

RBS har ikke det papirløse kontor

Nå driver jo jeg mye med informasjonssystemer.

Jeg har jo denne bloggen, hvor jeg har masse filer.

(Jeg blir tullet med over hele linja, og får ikke rettighetene mine noen steder).

Så jeg har mange klagesaker, som jeg må holde orden på.

Så det blir til sammen et informasjonssystem, vil jeg si.

Og jeg kjører papirløst.

Jeg bare scanner alle brev og bilag, og arkiverer ikke de, men bare legger alle bilag i en skuff.

Så jeg har bare en arkiv-folder, for papir.

Og det er nesten som å kaste det i søpla, men jeg tar var på papirene.

Men jeg var hos RBS nå, for å ta ut penger, for han George fra Imperial Properties, skal være her klokka 15 idag, engelsk tid, (altså nå), for å hente husleia.

Og jeg ba om å få ta ut £365.

Til Lynn, som jeg lærte at hun RBS-dama heter.

(For jeg ble litt forfjamset, og tok et bilde av hun RBS-dama, til bloggen, og mista bankkortet mitt.

Så så jeg at jeg hadde mista kortet.

Så gikk jeg tilbake til banken, og spurte om jeg hadde glemt det, til en kar som jobba der.

Så sa han at jeg hadde ikke glemt kortet.

Så kom det en dame inn, som hadde funnet kortet mitt på gata.

Så da hadde jeg flaks.

Så sånn var det).

Men hun trodde jeg sa £360.

Men samme det.

Så skrev hun et eget papirbilag på det.

Hvor hun noterte opp, at jeg fikk 16 x £20, i sedler.

Som hun la til venste for seg.

Så fikk jeg kvittering.

Så jeg fikk en kvittering, og det ble registrert på dataen.

Men det ble også registrert på et eget system.

Så dette uttaket, ble registrert hos banken, og hos meg, og hos X, vil jeg si.

Så RBS de går ikke for den papirløse varianten, de har papirbillag på bankuttak enda.

Enda nå er det år 2010.

Så RBS, de hjelper ikke til med å redde regnskogen.

Så sånn er det.

Bare noe jeg kom på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Nå dukka ikke landlord George opp, som avtalt i dag, som vanlig.

Så jeg dro i den andre banken, Barclays, for å sette inn pengene.

Og den banken, den bruker nok for mye penger på å sponse Premiere League, vil jeg si.

For da jeg kom foran i køen, så ble jeg først ropt fram til luke 7.

Og ei dame som jeg kjente igjen fra før.

Og så ba plutselig hun meg om å gå til en annen dame.

Så måtte jeg spørre om det var luke 4.

Ja, sa de.

Og grunnen til at jeg tror at Barclays er fattige, er fordi at hun i luke 4 sa, at hennes 'et eller annet' ikke virka.

Så hun kunne ikke trykke på knappen, eller noe da.

Så jeg tror at Barlays betaler for høye lønninger til sjefene sine.

For høye bonuser, som har blitt tatt opp.

Bankene betaler nok fortsatt for høye bonuser til sjefene sine, vil jeg si, siden de ikke har råd til å holde køsystemene sine i orden.

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg kom på.

PS 2.

Her er mer om dette:

img317 paint

PS 3.

Her kan man se at han George-fyren, hos Imperial Properties, ofte ikke dukker opp for å hente husleia:

img318

PS 4.

Det her er to bilder jeg tok i dag.

Det første er av hun Lynn, (med rødt hår), hos RBS.

(Da jeg mista bankkortet mitt, og ei snill dame fant det igjen).

Det andre er av ei dame, som jeg syntes virka litt spesiell, på veien til Barclays, da jeg skulle sette inn pengene igjen, siden han landlord George, ikke dukka opp da.

Så sånn var det.

Hu stod og babla i handsfree-en på mobilen sin.

Men det behøver jo ikke å ha vært noe rart da.

Men det virka som om hu var på jobb nesten.

Men men.

Så sånn var det.

Her er mer om dette:

Photo 8522

Photo 8523

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter