Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 14. mars 2010

Enda en Kvelde e-post




Google Mail - Angående Løvås










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Angående Løvås











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, Mar 14, 2010 at 5:26 PM




To:
Fredrik Cho <fredrikcho@gmail.com>






Okey,

da skjønner jeg det.

Jeg vet hvem han Kjetil er som du nevnte, han var naboen.

Og dem hadde ei hytte, onkelen min og samboeren hans, Grete Ingebrigtsen.


Og den leide dem ut til en som er kriminell, Tor Borgersen vel, han dyrka marijuana der sa Martin, og Martin dro meg med til han, hele tida, for å røyke da, så det var sånn dop-press der liksom.


(Det var jo ikke så mye å gjøre der, så vi kjøpte litt øl og sånn, greit nok).

Men jeg var jo liksom i skjul der da, for jeg hadde overhørt i Oslo at jeg var forfulgt av noe kalt 'mafian'.


Mer da.

En som het Trond, som var dørvakt ved Fritz på Fritzøe brygge i Larvik, han hang også oppe hos han Tor Borgesen.

Og de var litt sånn halv-kriminelle ihvertfall, de to der.


Og onkelen min også, er sånn han kalte ei sosionom-dame og psykolog-dame, som han lurte meg til å gå til, for horer.

Og da jeg og søstra mi var ungdommer, så kjørte han i 160 km. på motorsykkel, med oss bakpå.


Og de som hadde hatt gården før, det var visst noen kriminelle.

Han som hadde gården, bodde nærmere Larvik nå, med ei kone han henta i Thailand, når de fikk penga for gården visstnok.


Så sånn var det.

Dagens Kvelde-sladder.

Med hilsen

Erik Ribsskog


2010/3/14 Fredrik Cho <fredrikcho@gmail.com>


Jeg fant ikke navnet ditt på telefonkatalogen online, skriver du med pseudonym eller?


Med hilsen


Erik Ribsskog

Nei, jeg studerer i Sør-Korea, har gjort det en del år nå :)

Hilsen
Fredrik Cho









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter