Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 16. mars 2010

Jeg sendte en klage til UIO




Google Mail - Klage










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Klage











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Mar 16, 2010 at 4:00 PM




To:
informasjon@uio.no






Hei,

jeg ser at noen ved UIO søker på 'Erik Ribsskog mind controll psykologisk institutt'.

Jeg vet at amerikanerne og britene tuller meg med, etter at jeg skulle på ferie til Detroit, i 2005, og bare ble sendt tilbake til Europa, av amerikanerne, uten å ha gjort noe galt.


Driver dere med noe 'Clockwork Orange'-greier for å hjelpe amerikanerne å tulle med meg, eller noe?

Hvordan kan dere forklare denne søkingen som foregår hos dere?


Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg legger ved et en skjermkopi fra tracking-cookie programmet, som jeg har på bloggen min, hvor jeg kan se at noen hos dere søker på at psykologisk institutt bedriver 'mind control' mot meg.





erik ribsskog mind controll psykologisk institutt.JPG
99K








PS.

Her er vedlegget:

erik ribsskog mind controll psykologisk institutt

PS 2.

Her er mer om dette:




Google Mail - [hjelp.uio.no #553611] Automatisk svar (AutoReply): Klage










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




[hjelp.uio.no #553611] Automatisk svar (AutoReply): Klage











Kø ia-informasjon via RT
<informasjon@uio.no>



Tue, Mar 16, 2010 at 4:07 PM




Reply-To:
informasjon@uio.no


To:
eribsskog@gmail.com








Denne meldingen er automatisk generert som svar på din henvendelse om

"Klage", som er vist nedenfor. Din henvendelse har fått ID

[hjelp.uio.no #553611]. Vennligst inkluder denne ID-strengen i subject-feltet i alle fremtidige meldinger tilknyttet denne saken. Du kan se status og historikk for saken her:

https://hjelp.uio.no/Ticket/Display.html?id=553611



-------------------------------------------------------------------------



This message has been automatically generated in response to your request regarding "Klage", as shown below. Your ticket has been assigned an ID of [hjelp.uio.no #553611]. Please include this ID-string in the subject line of all future correspondence about this issue. You can check the current status and history of your request at:

https://hjelp.uio.no/Ticket/Display.html?id=553611



-------------------------------------------------------------------------



Hei,



jeg ser at noen ved UIO søker på 'Erik Ribsskog mind controll psykologisk

institutt'.



Jeg vet at amerikanerne og britene tuller meg med, etter at jeg skulle på

ferie til Detroit, i 2005, og bare ble sendt tilbake til Europa, av

amerikanerne, uten å ha gjort noe galt.



Driver dere med noe 'Clockwork Orange'-greier for å hjelpe amerikanerne å

tulle med meg, eller noe?



Hvordan kan dere forklare denne søkingen som foregår hos dere?



Med hilsen



Erik Ribsskog



PS.



Jeg legger ved et en skjermkopi fra tracking-cookie programmet, som jeg har

på bloggen min, hvor jeg kan se at noen hos dere søker på at psykologisk

institutt bedriver 'mind control' mot meg.









Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter