Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 20. april 2010

Han perverse karen fra Skedsmokorset, (fra #Norge på Dal-net), har vært og lest på johncons.org. Han skulle stikke meg i øyet med en gaffel

perverse gaffelstikker

PS.

Han her Helge Olsen, var også op på kanalen #assrape(!)

Så jeg dreiv og spurte han, på irc-kanalen #Norge, på Dal-net, om han skulle voldta kona si, (for han er gift faktisk, leste jeg på nettstedet hans), i ræva mens han stakk henne i øyet med en gaffel.

For det virker som at han har sånne tendenser, må jeg si.

Så da blir jeg litt skremt jeg, når jeg ser at sånne folk driver og snoker rundt på nettstedene mine.

Så sånn er det.

Bare noe jeg la merke til.

Huff-huff.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan man se at han samme Helge Olsen, (som har vært og kikka på johncons.org), kaller seg capslock clobber, på #Norge, på Dal-net, på irc.

Jeg klager på at jeg ikke får rettighetene mine, fra politiet.

Han sier at det eneste jeg har rett til, er å få en gaffel i øyet:

helge m olsen pervo

http://johncons-mirror.blogspot.com/2010/03/her-er-en-logg-fra-norge-pa-dal-net-pa.html

PS 3.

Det med 'gaffel i øye', er antagelig noe undergrunn-trussel.

Noen i noe undergrunn, ('mafian' som jeg har overhørt i Oslo i 2003, at jeg er forfulgt av?), mener kanskje at jeg har sett på noe som jeg ikke hadde lov å se på.

Det skjedde en episode, en travel dag på Rimi Bjørndal.

To håndverkere kom plutselig og skulle gjøre noe i garderoben.

Og det var før stengetid, så jeg tenkte ikke på at det var noen der.

Så da, så åpna døra, så skreik hu Fiza, fra Pakistan, tror jeg.

Men jeg så jo ikke henne, inne i garderoben.

For jeg kikka ikke inn døra.

Jeg bare åpna døra, ganske rolig.

Så hørte jeg et skrik, også lukka jeg døra.

Men jeg så ikke inn i rommet.

Jeg var veldig stressa, for det var mye å gjøre.

Men, det er vel ikke min feil, at Rimi Bjørndal ikke hadde lås på innsiden av garderoben?

Eller at de ikke hadde en herregarderobe og en damegarderobe?

Hvorfor kom disse håndverkerne på slutten av en lørdag, eller hva det var?

Jeg var bare låseansvarlig da, og hadde ikke ringt etter dem.

Det må kanskje ha vært noe plott da.

Men uansett så så jeg ikke en flik av huden til hun Fiza, for jeg hørte at hu skreik, før vi gikk inn i rommet, og jeg så ikke inn døra, for jeg var litt obs på de håndtverkerne.

Så sånn var det.

Kanksje det noe undergrunn reagerer på, er at hvis jeg går forbi ei pen, ung dame, med fine pupper f.eks., på gata i Oslo eller noe.

Så kanskje jeg kikker jeg litt på henne.

Men det har jeg hørt, at damer liker å bli sett litt på.

Det er ikke noe galt det.

Hvis de har pupper og sånn, så er det vel lov å se litt på dem.

Og hvis de er så unge at de ikke har pupper, så burde de vel ikke gå aleine rundt i byen heller.

Ikke det at jeg ser på så unge damer, som ikke har pupper.

Men jeg bare lurer hva det er som noe undergrunn har hengt seg opp i, vedrørende meg.

Ikke vet jeg.

Men i Norge så har vi ihvertfall et ordtak som heter, at 'det er lov å se men ikke røre'.

Men Oslo er kanskje ikke i Norge lengre?

Hva vet jeg.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

Og den gangen jeg ble kasta ut fra Detroit og USA, uten noe ordentlig grunn, (som jeg egentlig kan skjønne ihvertfall), i 2005.

Så overhørte jeg at en amerikansk flyplass-politimann, sa til en kollega, at han ikke likte det, at jeg leste navnet mitt på tavla der.

For de skreiv opp navna på alle de som ble avhørt der, og som enten fikk lov å komme inn i USA, eller ble sendt tilbake til Europa, (eller hvor de kom fra).

Dette var i 2005, og jeg syntes at amerikanerne var helt prega enda, pga. 11. september og en slags verdenspoliti-holdning.

Noe sånt.

Som gjorde at de så på seg selv som dommere over folk fra andre nasjoner.

Noe sånt.

Så det er kanskje amerikanerne, som ikke syntes de plagde meg nok, når de sendte meg ut av USA, uten grunn, (før jeg engang kom inn i landet).

Men som også har lyst til å stikke gafler i øynene på meg.

Ved hjelp av sin etterettning CIA, eller noe 'mafian', som de kanskje kontrollerer.

Hvor f.eks. han pervoen fra Skedsmokorset vel, Helge M. Olsen er medlem.

Er det dette som foregår?

Hva vet jeg.

Noe er det nok ihverfall.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter