Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

fredag 23. april 2010

Jeg skrev mer om hvorfor jeg har gått til aksjon som Heimevernsmann







Hakker på deg?


Det jeg sa var det motsatte av å hakke på deg vil jeg si.


Jeg bare gjorde et søk på hv og navnet ditt så fikk jeg opp bloggen din der du skriver brev til statsministeren som HV-mann. Da tenkte jeg du sikkert var høyt oppe i systemet siden du brukte "tittelen" din når du beordret han til diverse ting.




Hei,


det er bare å se på profilen din, så ser man det, at du hakker på meg, uansett hva jeg kommenterer.


Så det at du plutselig har googlet navnet mitt, det tror jeg ikke noe på.


Dessuten, hva har jeg med saken å gjøre?


Nemlig, du er en anonym internett-kriger og ingenting annet.


Man trenger ikke være høyt oppe i systemet, man er fortsatt i Heimevernet.


Og Heimevernet er militært, og politi og statsforvaltning er sivilt.


Og jeg har funnet det som nødvending å gå til aksjon alene.


Og da mener jeg at jeg har rett til det, som Heimevernsmann.


For det er ikke så høyt under taket, i HV.


HV er en fortsettelse av Gutta på skauen.


Og de brydde seg nok ikke så mye om hvem som gikk til aksjon.


De var som en kameratgjeng, ettersom jeg har skjønt.


Og sånn er det ihvertfall meninga at HV skal være, ettersom jeg har skjønt.


Som en kameratgjeng.


Og jeg kjenner ikke de kamerata så bra, for jeg har hatt skade i kneet, og er ikke så kjent med HV02.


Så jeg har bare aksjonert på egenhånd, som en god nordmann, og det mener jeg at jeg har rett til, å bruke hue og agere som en vanlig nordmann, når jeg er i HV.


(Om enn i en spesiell situasjon, med at jeg har blogg og nettsted, og er i utlandet, det innrømmer jeg).


Mvh.


Erik Ribsskog











http://www.dagbladet.no/2010/04/22/nyheter/innenriks/forsvaret/forsvarspolitikk/sikkerhetspolitikk/11378619/?commentId=4652589#comment_4652589

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter