Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 5. mai 2010

Jeg driver og kikker litt i VG's tekstarkiv igjen. Skal vi se hva jeg finner der nå

Cort Adelers levninger ble gjenfunnet, men det står ikke hva som skulle skje med levningene:

cort adeler funnet 1977


Tante Ellens nye mann, Johan Diderik Beichmann, er nok ikke fra en vanlig familie. Er dette en Johanitterorden-familie?

beichmann slektning


Johanitterordenen har visst vært i Trøndelag, siden 1200-tallet:

johanitterordenen aktive i trøndelag

PS.

Så sånn som jeg tenker nå.

Så er vel kanskje tante Ellen i Johanitterordenen da.

Og da var nok bestemor Ingeborg der og.

Eller bestefar Johannes.

Også har ikke de likt kanskje, at jeg flytta til faren min, da jeg var ni år gammel.

Også har min mors familie, fått Johanitterordenens representant, på Bergeråsen, Haldis Humblen, til å stjele faren min fra meg.

Sånn at jeg måtte bo alene, fra jeg var ni år gammel.

Er det noe sånt som har foregått?

Antagelig, vil jeg si.

Takk til politiet, som ikke gjør jobben sin og etterforsker drapsforsøk osv., fra denne ordenen og andre.

Norge er ikke et demokrati, men et ordenstyrt land, kan det virke som.

Så her er det ting som holdes skjult, for menneskene i Norge, vil jeg si.

Så sånn er nok det.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter