Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 2. mai 2010

Jeg lurer på om jeg har rett til å ha spilleautomater på TG, hvis Øystein og Glenn har sagt fra seg den rettigheten




Google Mail - Spilleautomater på TG










Google Mail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Spilleautomater på TG











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Sun, May 2, 2010 at 5:14 AM




To:
info@gathering.org






Hei,

jeg er tremenningen til Øystein Andersen, fra Lørenskog, som hadde spilleautomater og kino på TG i 1993 og 94 vel.

Jeg jobba på TG 94, med å veksle for automatfirma.


(For jeg hadde ferie fra jobb i Rimi).

Så kom det en svenske med en Virtual Reality-automat, og skulle veksle hos meg.

Men Øystein hadde egentlig kutta meg ut, uten at han forklarte noe, året før.


Men Glenn Hesler spurte om jeg skulle jobbe der, siden han visste at jeg prøvde å få fler vakter i Rimi.

Jeg visste jo ikke at han svensken var en konkurrent, så jeg lot han få en haug med vekslepenger.


Men hvordan kunne det ha seg at dere hadde to spilleautomat-firma på samme TG da?

Hadde ikke Øystein rett til å ha spilleautomater aleine på TG?

Har Øystein og Glenn sagt fra seg retten til å ha spilleautomater på TG?


Jeg lurer på om jeg har et krav på å ha retten til å ha spilleautomater på TG, siden jeg jobba noen vakter som ansvarlig for spilleautomatene, på TG, i 1994, i Rykkinhallen.

Jeg har også overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian', i Oslo, i 2003.


Har dette noe med Crusaiders eller Øystein Andersen å gjøre?

Crusaiders, er de i noe kristen-mob?

Jeg har korsfarere i Johanitterordenen i slekta.

Er det noen sammenheng?


Det virker nesten sånn, Øystein lurte meg til å ha på meg en hvit genser med svart skrift, i Brighton, da vi var på språkreise der, (for Øystein har sommerhus på Berger, hvor jeg er fra, og han kjente Kjetil Holshagen, en kamerat av meg, som gikk i klassen under meg, men som var en kamerat av meg, Tom Ivar Myrberg, som i klassen min, men flytta til Drammen. Mora til Øystein er også kusina til faren min.


Og jeg fikk en TG93 t-skjorte av Øystein, i 1993, da jeg utviklet et program for automatfirma.

Den var også hvit med svart skrift.

Er hvit liksom kristen-mob koden?


Hvit med svart skrift, det ligner på det hvite feltet av jing og jang(?)

Jeg bare spørr.

Dere som er Crusaiders vet det sikkert.

På forhånd takk for eventuelt svar.


Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter