Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 1. mai 2010

Jeg skriver i en kommentar til Dagbladets 1. mai-artikkel, at jeg har blitt tulla med fælt på jobb i Norge og England, for Rimi og Bertelsmann





Jeg har sendt om det her til LO.


Bjørn Kolby, heter han vel, har det nå.


Hvis en urett begått mot meg, er en urett begått mot alle, da burde LO gjøre noe med arbeidssakene mine.


Jeg vet jeg stemmer Høyre, men jeg har jo vært arbeider og, når jeg har jobba i butikker i Norge f.eks.


Butikksjef-jobber i Norge er jo ikke bare ledelse og kommandering, det er jo mye fysisk arbeid, som å fylle opp varer osv. og.


Uten at jeg vet hvordan LO ser på det her.


Kan man stemme Høyre og samtidig kontakte LO?


Hvem vet.


Vi får se.


Mvh.


Erik Ribsskog











http://www.dagbladet.no/2010/05/01/kultur/debatt/kronikk/1_mai/11364212/#comments

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter