Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 27. mai 2010

Kjemper var visst vanlige i Sogn, (hvor Haldis-familien stammer fra). Berserkene, som slåss for vikingene, de kan kanskje ha vært neanderthaler

kjemper i sogn

http://www.s8int.com/giants17.html

PS.

En annen ting jeg kom på.

Det er at bodybuilder Viggo Snowhill, (Haldis sin sønn og Christell sin storebror), han hadde alltid stor overkropp, vel.

Men, han hadde problem med at beina ikke var like muskelløse, iforhold.

Så det kan tyde på, at han var neanderthal.

Og at neanderthale, har lettere for å bygge muskelmasse, på overkroppen.

Noe sånt.

Bare noe jeg tenkte på.

Så sånn er det.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her kan vi se et kart over neanderthalenes utbredning, i Norge:

neanderthalenes utbredning

PS 3.

A på kartet ovenfor, det er bygda Brekke, hvor 'Haldis-familien' stammer fra.

B, det er Førdefjord, (eller Fyrdafjord, som det kalles, på bildet øverst i denne bloggposten, hvor det står at det er observert giganter, eller neanderthaler da.

C, det er Florø, og det har jeg tatt med, siden hu dama til David Hjort, Linn Korneliussen, hun er derfra.

Og hun var veldig treig og også ganske masete, da hu jobba på Rimi Nylænde.

Så jeg regner med at hu også nok er neanderthal.

(Siden hu var fra oppi Sogn der hu og).

D, det er Sogndal, hvor Jostein og Tore Andre Flo, er fra.

(Det trenger vel ingen nærmere forklaring).

Solveig, som jobba i kassa, på Rimi Nylænde, da jeg jobba som assistent der, fra 1994 til 1996, hu var også fra Sogndal, mener jeg.

(Hvis det ikke var Stryn da).

Og hu angrep og befølte meg en gang, utapå klærna, mens hu hviska i øret mitt, om hvor ille det var å være alenemor.

Og hu hadde vel også litt sånne grove trekk, vil jeg si.

Og hu ble tulla med, av Hilde, (som seinere begynte som leder i Rema), og som hadde vært i Jehovas Vitner.

(For Hilde prøvde å få meg sur på Solveig, fordi Hilde sa, at jeg burde være sur på Solveig, for hu hadde skyldt på meg, ovenfor distriktsjef Anne Katrine, som grunn for hvorfor hu ikke trivdes, sa Hilde).

Så jeg lurer på om neanderthal, blir tullet med av Jehovas Vitner, eller religiøse?

Vi får se.

Bare en teori jeg kom på.

Vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter