Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. juni 2010

Bruken av forsterkning, på Arvato's skandinaviske Microsoft-aktivering

Nå har jeg jo skrevet det, at Bertelsmann og Microsoft, brukte (negativ) forsterkning, (altså psykologi), for å kontrollere medarbeiderne, istedet for å bruke motivasjon og ledelse.

Men, det kan jo være at dette bare var på Arvato Liverpool.

Hun Team-leaderen, Vivian Steinsland, hun sa jo også det, at forsterkningen, det var noe de tidligere Team leaderne hadde lært dem å bruke.

Dette var kanskje bare noe hun lærte å bruke muntlig da, og ikke gjennom kursmateriale fra Bertelsmann, f.eks.

Det er mulig.

Så det er mulig at det f.eks. var en katolsk mafia, eller muslimsk mafia, som kontrollerte Arvato Liverpool, gjennom at de tok kontroll over de som ble Team-leadere.

For Team-leaderne, de var alltid unge damer, i begynnelsen av 20-årene.

Så om det var et nettverk der, som gjorde de damene de ville ha som horer, til Team-leadere.

Og så brukte disse horene/Team-leaderne, til å hersje med resten av bemanningen.

Var det noe sånt som foregikk?

Hvem vet.

Meg ville de jo ikke ha som Team-leader.

(Enda jeg har en grad i IT, og har 10 års ledererfaring, fra Rimi).

Ble den stillingen utlyst, fordi de ville ha kontroll over hun unge, lyshårede Emelie Wallin, fra Sverige?

På samme måte som med hun Marianne Høksaas, fra Norge.

Det virka som at hun mista litt kontrollen, og begynte å grine, etter møter om å få forlenget vikariat som Team-leader.

Det var bare betalt 1000 kroner mer i måneden ca., fortalte hun Marianne.

Men hun har da kanskje skrytt til hele hjembyen sin, osv., om at hun hadde blitt sjef på Microsoft.

Også ville de ikke gi henne forlenget kontrakt som leder.

Men hun måtte gå tilbake til å være vanlig ansatt, (like etter nyttår, 2006).

Så da husker jeg at hun Marianne Høksaas, gråt etter et møte med Senior Team-leader, Aidan Tippins, het han vel.

Foran kjæresten sin, Kjell, som jobba på Arvato som vanlig medarbeider.

Og i månedene etter, så begynte hun å oppføre seg rart og uvennlig ovenfor meg, mener jeg å huske.

Hun Marianne Høksaas.

Enda jeg hadde gitt henne CD-er med 'Lost'-episoder osv., de første ukene på jobben.

For det stod en PC på det rommet jeg tok over, etter hun finske Taru, som dro til Irland.

Så jeg brente musikk, og sånn, til de kollegene mine på Arvato da.

Men kanskje hun da sa ja til å bli hore, på jobben, for å beholde sjefsstillingen?

Før hun flytta til Oslo, (og ikke hjembyen sin, på Sørlandet), noen måneder senere.

Hvem vet.

Det kan vel kanskje ha vært noe sånt som skjedde, tenker jeg nå.

Så vi får se hva som skjer.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter