Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 28. juni 2010

Jeg sendte en ny e-post til min kusine fra Sveits, Rahel Savoldelli





FW: WORTH#1‏


From:
Erik Ribsskog (eribsskog@hotmail.com)
Sent:
28 June 2010 14:39:01
To:
rahel.savoldelli@web.de

Hei Rahel,

jeg ser at du ikke svarer meg på e-post.


Hvorfor sender du meg e-post, hvis du ikke vil ha e-post fra meg?

Dette virker dumt.

Derfor tenker jeg mer på deg.

Jeg husker fra du var kanskje et halvt år gammel.


Det var enten sommeren 1978 eller sommeren 1979.

Din mor, Ellen, var på besøk hos meg og min mor Karen, (Pia var ikke hjemme), i Jegersborggate, i Larvik.


De la deg i en seng, i rommet ved siden av TV-stuen.

Hvor jeg og min søster også pleide å oppholde oss litt, for det soverommet til Karen og Arne Thomassen, det var mellom kjøkkenet og stuen, i første etasjen.


Og da så jeg ut vinduet, at din mor, Ellen, og min mor, Karen, hadde gått ut i hagen, siden det var sommer.

Vi hadde morelltrær osv.

De pratet og hygget seg.


Jeg var litt nysgjerrig på deg, siden jeg ikke hadde sett deg før, og du lå i en liten seng, tror jeg, og smilte, og var veldig søt.

Jeg bare så på deg, jeg gikk ikke nærme der du lå.

Så jeg husker deg fra du var liten baby.


Så jeg er nesten som faren din, kan man kanskje si, eller en storebror.

Men, du snakker jo tysk.

Og jeg snakker dårlig tysk.

Jeg snakker jo norsk.


Og du snakker vel ikke så godt norsk.

Jeg snakker jo engelsk.

Men du snakker vel ikke så godt engelsk.

Så vi kommuniserer dårlig, synes jeg.


Dessuten er din far vel italiensk.

Og jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe 'mafian', i Oslo, i 2003.

Så jeg er litt skeptisk til italienere, nå for tiden.

Spesielt sånne som deg, som jeg kommuniserer dårlig med.


Så jeg tror at jeg nesten skal be deg om å fjerne meg, fra mailinglisten din.

Og at vi slutter å ha noe kontakt.

For dette synes jeg bare blir dumt, å ha kontakt med lesbiske italienere med dårlig tålmodighet, når jeg har overhørt at jeg er forfulgt av noe som kalles 'mafian'.


Og vi kommuniserer jo dårlig uansett så.

Så vi får sette en strek her, synes jeg.

Vennligst slett meg fra din mailing-liste.

Så er du nå offisielt kuttet ut av meg, pga. grunnene som jeg har nevnt ovenfor.


Mvh.

Erik Ribsskog


From: eribsskog@hotmail.com
To: rahel.savoldelli@web.de

Subject: RE: WORTH#1
Date: Thu, 6 May 2010 21:30:18 +0000

Rahel,

danke fur Ihre mail!

warom bist Ihre swester's name Solveig?

Bist Ihre swester's motter aus Norwegen?


Danke schøn!

Erik Ribsskog



From: rahel.savoldelli@web.de
Subject: WORTH#1
Date: Thu, 8 Apr 2010 00:29:58 +0200

To:

Dear friends, we would like to invite you to our premier of:

WORTH#1 our off-key political road show. On the 16th of April in Ballhaus Ost at 22:00.

More shows on the on the 17th and 18th of April at 22:00


at Ballhaus Ost / Pappelallee 15 / 10437 Berlin / Tickets: 030 47 99 74 74

Language:German/Englisch / A Open-Source production of PushPush (Atlanta), gutestun (Berlin) and the Ballhaus Ost.


From and with: Rahel Savoldelli and Tim Habeger / Costume: Ann Delic / Help on Movement: Margret Sara Gudjonsdottir




Andrea and Tom are outside a club in Kreutzberg with no money and less hope.

Tom is an out of work Fussball fan who's team is always losing and Andrea

has 400 wounds and desperately wants things to change.

That night they make the long walk across the city to their bed in Wedding.

Andrea will talk to a rapper, a puppeteer and (almost) to Wowereit

before falling in love with Jim Carrey.

Will anything change in her life, or can anything change?
This is an hour-long comedy about the human side of political issues.

The people-part of the Grundeinkommen.

An hour-long comedy about the human side of political issues. The people-part of Grundeinkommen.

Looking foreward to see you.

Rahel Savoldelli and Tim Habeger++




Get a free e-mail account with Hotmail. Sign-up now.



Get a free e-mail account with Hotmail. Sign-up now.







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter