Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. juni 2010

Jeg skrev om å blande arbeid og fritid, på Aftenpostens kommentarsystem

arbeid og fritid

http://debatt.aftenposten.no/item.php?GroupID=1&ThreadID=303224&page=1#item4923698

PS.

Nå fikk jeg ikke det systemet til Aftenposten, til å virke:

systemet til aftenposten virker ikke

PS 2.

Og han 'mobberen', han sier at jeg bor i en liten leilighet.

Men den leiligheten her er ganske stor, synes jeg.

Den er vel på over 60 kvadratmeter, midt i Liverpool sentrum, i den mest snobbete delen av sentrum vel, (selv om det ikke er så veldig snobbete her, sammenlignet med London f.eks.).

Såvidt jeg husker, så finnes det mange leiligheter i Oslo, som er mindre enn den leiligheten jeg har, og som alikevel koster flere millioner.

Men det blir så lavmål, å angripe meg personlig, i en debatt som er om ledelse.

Det blir bare sånn at jeg blir kvalm av det.

Så det syntes jeg ikke var noe særlig.

Det er sånn at man blir forbanna på idioter med mangel på folkeskikk, synes jeg.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 3.

Jeg sendte også en klage på det innlegget, til Aftenposten.

Men jeg fikk ikke noe kvittering, på klagen, (enda jeg måtte skrive inn e-post adresse).

Så jeg får ikke publisert klagen da.

Så det kommer vel ikke til å skje noe.

Her kunne Aftenposten i det minste sent folk en kvittering, på at det har klaget, synes jeg.

Så det er ræva-ræva, (synes jeg), som dem pleide å si i militæret, hvis noe var dårlig.

Hvis jeg husker riktig.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter