Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. juli 2010

Jeg sendte en ny e-post til Cresco




Gmail - Oppdatering/Fwd: Søknad om lån/Fwd: Your CV Critique










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Oppdatering/Fwd: Søknad om lån/Fwd: Your CV Critique











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Jul 13, 2010 at 8:40 AM




To:
Cresco Kundeservice <info@cresco.no>






Hei,

ok, men det har jo dere fått beskjed om, fra sosionom, i Sandefjord, i 2005, hva dette skyldes.

Så jeg vet ikke om jeg er enig i, at jeg skal bli skadelidende for det nå, i 2010, etter at jeg har blitt medlem av NITO, og prøver å begynne på nytt osv., etter problemer med at jeg ble tullet med av HiO og Lånekassa i 2005.


For det var det som var grunnen til at jeg fikk inkassoproblemer.

Det var fordi studielånet mitt ble fire måneder forsinket, da jeg studerte her i England, i 2004/05.

Så jeg vet ikke om det er riktig, at jeg skal få anmerkning da, når jeg til og med fikk hjelp av sosionom i Sandefjord, til å rydde opp i det her, seinere i 2005.


Så da lurer jeg på om det er dere som ikke har orden i sysakene osv?

Også blir jeg seinere medlem i NITO, også får jeg ikke engang NITO-kortet, som jeg syntes bør være for alle som er medlemmer i NITO.


Siden det betyr at man har en god utdannelse og bra inntektspotensiale.

Så her lurer jeg på om det er noe grums hos dere, ala det som gjorde at jeg måtte flykte fra Norge, i 2003, ettersom jeg overhørte at jeg var forfulgt av noe som ble kalt 'mafian' i Oslo.


Så da blir dette et spørsmål om dere ikke har mottatt noe korrespondanse, fra hun sosionomen i Sandefjord, i 2005?

På forhånd takk for svar!

Mvh.

Erik Ribsskog



2010/7/13 Cresco Kundeservice <info@cresco.no>

Vi takker for din henvendelse


Det er Cresco som har NITO-kortet. Grunnen til at du har fått avslag på søknad om lån er grunnet inkasso-sak med ditt Cresco Access-kort.

Med vennlig hilsen
Kundeservice

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



This email with attachments is solely for the use of the individual or

entity to whom it is addressed. Please also be aware that the DnB NOR Group

cannot accept any payment orders or other legally binding correspondence with

customers as a part of an email.



This email message has been virus checked by the anti virus programs used

in the DnB NOR Group.



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *








Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter