Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 22. juli 2010

Nå dukket det opp flere personangrep mot meg, på Dagbladets kommentarsystem







"Det er ikke meg vi diskuterer her, din idiot.


Hold deg til sak og ikke person.


Jævla drittunge."


Eh.....ditto. Du bør lære deg argumentasjonsteknikk.



Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle


Din varsling er registrert tidligere





0
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, 2 minutter siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus?


Klage sendt for personangrep.


Mvh.


Baron Erik Ribsskog





2
anbefalinger


Nordmann I Utlandetsa, 32 minutter siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus?



Kjære johncons - vær så snill å komme tilbake til Norge, og sørg for å ta en tur til psykiatrisk behandling.


Det at du får såpass mange henvendelser som sier akkurat det samme, fra forskjellige folk, burde det ikke ringe en bjelle om at det .. burde være smart å oppsøke behandling?



Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle


Din varsling er registrert tidligere





0
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus?


Klage sendt for personangrep.


Mvh.


Erik Ribsskog





1
anbefalinger


Exxx Pat sa, 13 minutter siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus?



Nei, nei, nei - er du gal? Denne mannen er fantastisk underholdende. Ufrivillig, selvfølgelig, men dog.



Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle


Din varsling er registrert tidligere





0
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus?


Klage sendt for personangrep.


Mvh.


Erik Ribsskog





2
anbefalinger


Bjartleif Gudrulfsensa, 28 minutter siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus?



Neinei, han er helt normal. Det er alle vi andre som er gale og paranoide.



Nytt innlegg Svar på innlegg Varsle


Din varsling er registrert tidligere





0
anbefalinger


Erik Ribsskog sa, få sekunder siden:



RE: Hvorfor er dette hokus-pokus? Valgt innlegg


Klage sendt for personangrep.


Mvh.


Erik Ribsskog











http://www.dagbladet.no/2010/07/22/nyheter/okonomi/innenriks/regjeringen/politiet/12661289/#comment_4860748

PS.

Og nå har jeg funnet ut mer hvordan jeg kan klage på Dagbladet, hvis de ikke fjerner kommentarer med personangrep, mot meg:

vær varsom plakaten paragraf 4 17

http://presse.no/Pressens_Faglige_Utvalg_PFU/Var_Varsom-plakaten/

PS 2.

Så da kan jeg sende klage på Dagbladet, til PFU, hvis de ikke fjerner trakasserende kommentarer.

Med støtte, mener jeg, i paragraf 4.17 der.

PS 3.

Men man kan også se det.

At fordi politiet ikke gjør jobben sin.

Så må jeg publisere alt jeg skriver på blogg.

Og jeg må klage til PFU, fordi Dagbladet ofte ikke gjør jobben sin.

Så jeg kan ikke skrive like mye, som jeg gjerne ville ha gjort.

På f.eks. Dagbladets kommentarsystem og VGD, (selv om VG ikke lar meg skrive engang).

Så ytringsfriheten, den gjelder ikke for meg.

For jeg må ha den jævla papirmølla oppe, fordi jeg blir utsatt for mob-angrep, fra anonyme hatere, på nettet.

Så jeg har kun en begrenset ytringsfrihet, vil jeg si.

Så det synes jeg er møkk, fra Norge.

Men men.

Den her papirmølla tar jo nesten all min tid.

Så jeg må sitte hele dagen og skrive dokumentasjon, hvis jeg finner på at jeg vil skrive et par kommentarer på Dagbladet.no.

Og det er jo helt borti natta, mener jeg.

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter