Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 24. august 2010

Det her er han Rune Hestenes, som tulla med meg, som driftsdirektør, i Rimi, i 2001. Han var visst en 'gammel traver', som hadde vært med i Rimi lenge

rune hestenes rimi 1985

PS.

Og han Rune Hestenes, han ble visst plutselig distriktsjef, for Europris i Drammen, hvor min tremenning, Stine Mogan Olsen jobba, fant jeg ut på Facebook, i forfjor.

Så det var vel litt spesielt, at Hestenes, etter en så lang karriere i Rimi, (hvor han nådde så høyt som driftsdirektør), skulle bli 'degradert' til distriktsjef, i Europris.

Fikk Hestenes sparken i Rimi, lurer jeg nå.

Var det et oppgjør, 'på kammerset', innad i Rimi, i forbindelse med de problemene jeg prøver å ta opp med LO nå, om det som skjedde på Rimi Kalbakken, i 2001?

Da Hestenes ikke ville høre på meg, da han var innom, på Rimi Kalbakken, sammen med regionsjefen, rundt 16. mai, 2001.

Dette var allerede bestemt, sa Hestenes, jeg skulle bli ny butikksjef på Rimi Langhus.

Så det var ikke noe vits i, for meg, å ta opp de problemene som hadde vært på Rimi Kalbakken, mente Rune Hestenes.

Men jeg mente det motsatte.

For det var klart for meg, at jeg ble lurt i en felle, av distriktsjef Per Øivind Fjellhøy, (aka. PØF), da jeg gikk over fra å jobbe som butikksjef på Rimi Nylænde, i PØF sitt distrikt, til å jobbe på Rimi Kalbakken, i Anne Neteland sitt distrikt.

Men dette ville ikke Hestenes la meg ta opp med han.

Så han var døv på begge ører ovenfor meg, vil jeg si.

Så jeg følte meg ikke trygg i Rimi, etter dette.

For jeg skjønte at det var ledere høyt opp i Rimi, som dreiv og lagde feller for meg osv.

Så derfor endte det med at jeg forsvant ut av Rimi.

For ingen ville høre på meg, når jeg hadde tenkt å klage angående Per Øivind Fjellhøy, osv.

Hverken driftsdirektør Hestenes eller min nye distriktsjef, på Rimi Langhus, Anne Katrine Skodvin, ville høre på meg.

Så jeg fant ut at Rimi ikke var noe blivende sted.

Så jeg måtte sykmelde meg, for jeg var også overarbeida.

Og prøvde å få ny utdannelse på attføring.

(Som søstra mi hadde noen venninner, som hadde fått, sa hu).

Men jeg fikk ingen signaler, fra legen, om dette.

Så jeg valgte heller å ta opp studielån, og studere på vanlig måte, (ikke attføring), ved HiO IU, fra høsten 2002.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her står det at Rune Hestenes har gått over til Coop, fra jobb som distriktsjef i Europris.

(Så hu jugde ikke, hu tremenningen min i Drammen, Stine Mogan Olsen, virker det som.

Så det var jo bra, i det minste.

Men men).

Så Rune Hestenes, han er sånn, at han har jobba i Rimi, i 20-25 år, kanskje.

Også begynner han plutselig å skal jobbe i Europris og Coop da, altså at han plutselig skal jobbe i 'masse' andre kjeder.

Her har det nok skjedd noe, vil jeg si.

(Han er jo involvert i en arbeidssak jeg har, mot Rimi, så jeg har vel lov å lure på hva som har skjedd, vil jeg tro).

Men men.

Vi får se om det er mulig å finne ut mer i fremtiden, hva som foregår, rundt den arbeidssaken jeg har.

Vi får se.

PS 3.

Her er mer om dette:

rune hestenes coop

http://www.handelsbladetfk.no/id/9965.0

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter