Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 10. august 2010

George kom på døra her nå

Han ville ikke ha kopi av e-posten jeg har sendt til Citizens Advice.

Han sa at det var Lorna som ordna med alt sånt, han bare gjorde husbesøkene.

Så han bare skreiv på en lapp, at han hadde vært her klokka 15.

(Men han skulle jo egentlig ha vært her på mandag forrige uke, klokka 15).

Kanskje det er Lorna som fortsatt tuller med meg, gjennom George?

Jeg orker ihvertfall ikke mer av den her terroriseringa, med husbesøk hele tiden.

Så jeg vil betale fra banken, fra nå.

Så vi får se hva Citizen Advice svarer, så får jeg vel kontakte de tilbake.

Det er tydeligvis Lorna som er sjefen til George, skjønte jeg nå.

Men vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Like før han George var her.

Så gikk jeg ned for å se om jeg hadde fått noe post idag.

Og de som bor i leilighet to nå, der ble det prata noe slags høylytt sydlandsk språk, som jeg trodde kanskje var italiensk.

Men det kan ha vært gresk også, for jeg så det lå et brev til leilighet to, fra igår vel, og det hadde noe sånn gresk-aktig navn, mener jeg.

Og jeg synes også at de lukta hasj fra leilighet to, når jeg gikk ned for å se om jeg hadde fått noe post.

Det var ihverfall en sånn søtlig lukt, som jeg noen ganger har kjent på byen i Oslo, blant annet.

Blant annet på utestedet Head On, husker jeg at jeg kjente den lukten.

En ganske rolig dag jeg var der, en sommer kanskje.

Så det visste nok dem som dreiv det stedet om og, vil jeg tro.

Så der var dem nok rimelig laid-back.

Jeg leste også et sted, (i en avis eller gratisavis vel, da jeg bodde i Oslo, selv om jeg ikke klarer å finne om dette på nettet akkurat nå), at han som eide det stedet, han lot unge jenter få VIP-kort, hvis de utførte diverse seksuelle tjenester, på hans kontor, var det vel.

På slutten av 90-tallet eller begynnelsen av 2000-tallet vel.

Noe sånt.

Det her var en kar, som stadig var i avisene.

En som var trend-ekspert, eller noe sånt.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 3.

Paal Fure, mener jeg at han trendeksperten var, (som jeg bare har lest om men).

Her er mer om han og Head On:

http://oslopuls.aftenposten.no/?service=redirect&sourceid=2152859

PS 4.

Noe rart skjedde også på Head On.

Jeg tror det må ha vært den gangen jeg syntes det lukta hasj der.

Jeg kjøpte meg en Fosters-øl.

(For jeg pleide å drikke det, på språkreise og ferie i England).

Og da kom det plutselig bort en kar.

Som begynte å mobbe meg.

For han hadde vært i Australia, sa han, og der drakk alle et øl som het XXXX.

Da sa jeg ikke noe.

For jeg synes han var så uhøflig.

Han visste nok ikke det, at jeg hadde vært mye i England, og drukket Fosters der.

Men det gadd jeg ikke å si heller.

For det hadde ikke han klysa noe med, mente jeg.

Men men.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

PS 5.

Jeg ble også ganske ofte nekta inngang, på Head On.

Men det var visst ganske vanlig.

Det står i Aftenposten-artikkelen ovenfor, at det var et venners venner sted.

Men det hadde ikke jeg fått med meg.

Men jeg mener jeg var der i gamle dager.

Og da hadde det stedet et annet navn.

Men det er mulig jeg husker feil.

Det var vel på den tida, som det andre utestedet like ved siden av, het Comeback, tror jeg.

Noe sånt.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Så vi får se hva som skjer.

Vi får se.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter