Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 15. september 2010

Jeg sendte en e-post til NITO's Lederforum




Gmail - Forskjellige problemer










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Forskjellige problemer











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Wed, Sep 15, 2010 at 3:10 AM




To:
lederforum@nito.no






Hei,

mitt navn er Erik Ribsskog, og jeg har en høyskolekandidatgrad, fra HiO IU, i IT, og jeg har ca. ti års ledererfaring, fra Rimi.

Og jeg fikk deres kurs e-post, her om dagen, så jeg er medlem i NITO's lederforum da, siden jeg har en grad i IT og har mange års ledererfaring, fra detaljhandelen, blant annet som butikksjef, i tre Rimi-butikker i Oslo-området.


Jeg har arbeidssaker mot Rimi og Bertelsmann, men får ikke ting som f.eks. Fri Rettshjelp.

Min mormor Ingeborg Ribsskog, fra fine danske adelsfamilier, døde ifjor sommer, og jeg får ikke min arv.


Og dette får jeg heller ikke Fri Rettshjelp til.

Jeg overhørte i Oslo, i 2003, at jeg var forfulgt av noe de kalte 'mafian' der.

Men jeg får ikke mine rettigheter.


Nito vil ikke hjelpe meg med CV-en.

Og DNB/Cresco, vil ikke gi meg f.eks. Nito-kortet.

Jeg bor som flyktning, i England, men jeg får ikke offisielt bli flyktning.

Jeg lever som arbeidsledig i England, og blir tullet med overalt, vil jeg si.


Nitos president bare sendte meg en link til en artikkel om noe likestilling-greier, når jeg sendte noen klager på Nito.

Jeg får ikke studielån, fra Lånekassa, enda jeg fikk en sosinom i Sandefjord, til å sende brev til dem, at jeg hadde problemer med studiene, etter at jeg hørte jeg var forfulgt osv.


Da jeg studerte i Sunderland, i 2004/05, så fikk jeg ikke studielånet, før i januar 2005, fire måneder etter at studiene startet.

Og jeg har hatt problem på jobb her i England, så jeg har måttet overtrekke norske bankkontoer litt, for å få råd til mat, osv.


Men jeg avtalte med Nordea, at jeg skulle få beholde kontoen, hvis jeg betalte tilbake, til Aktiv Kapital, men Nordea slettet likevel kontoen.

Er det politiet som tuller med meg eller?


Jeg har aldri vært kriminell, og er i HV og har fullført militæret og alt sånt og.

Jeg har noen hundre tusen i gjeld.

Har man innført tortur/terrorisering, fra politiet, istedet for gjeldsfengsel, som man hadde i gamle dager?


Hva ligger gjennomsnittslønnen til de som er med i Nito's lederforum på ca., hvis det er lov å spørre om det?

På forhånd takk for eventuelt svar!

Mvh.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter