Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 28. september 2010

Jeg sendte en ny anmeldelse, til Politiet i Drammen




Gmail - Anmeldelse av æreskrenkelse










Gmail


Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>




Anmeldelse av æreskrenkelse











Erik Ribsskog
<eribsskog@gmail.com>



Tue, Sep 28, 2010 at 4:14 AM




To:
post.sondre.buskerud@politiet.no






Hei,

her er mer 'Geir Arne'-aktige rykter.

Som jeg ønsker å anmelde for æreskrenkelse.

Jeg har aldri hatt mikro-penis.

Men jeg var sent i puberteten.


Så Geir Arne så meg sikkert med før-pubertets tiss, i dusjen på Svelvik ungdomsskole.

Også vrir de på det, til at jeg har mikro-penis da.

Men jeg fikk ikke hår på tissen, før jeg var 17 år gammel.


Og da gikk jeg på Handel og kontor, og Geir Arne Jørgensen gikk vel på elektro, tror jeg.

Så han har ikke sett tissen min, siden jeg var 15 år.

Så da vrir han og vrenger på det, og sier at jeg har liten tiss da.


Geir Arne sa også, på ungdomsskolen, at jeg hadde blitt 'sinnsyk', til noen andre i klassen, husker jeg.

Etter at jeg hadde fortalt sosial-læreren at Jørgensen og Castelan, fikk Odd Einar Pettersen, til å sette seg på fanget mitt.


For jeg så og hørte, at de sa 'gjør det nå', til Pettersen.

Så da begynte de en sånn bakvaskelses-kampanje mot meg, i klasserommet, husker jeg.

Og sa jeg var sinnsyk osv., og at de ikke var med på det da.


(Overhørte jeg).

Men de var ikke med, å sitte på fanget mitt.

Men de var med på å planlegge det, og gi startsignal.

De stod sammen som en gjeng, som var sammen om dette angrepet på meg, husker jeg.


Så Geir Arne og Ditlev var også med på det.

Men Geir Arne husker jeg som en ekspert, til å vri og vrenge på ting.

Så han vrei og vrengte på det da, og skulle ha det til at jeg var sinnsyk.


Så nå mistenker jeg at det er Jørgensen, som vrir og vrenger.

For han er liksom nesten som en verdensmester, til å vri og vrenge på ting, og sette ut falske rykter.

Sånn som jeg husker han.


Jeg ønsker gjerningspersonene tiltalt og straffet.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender med skjermbilde-utskrift, fra StatCounter





fler geir arne aktige rykter.JPG
132K








PS.

Her er vedlegget:

fler geir arne aktige rykter

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter