Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 16. september 2010

Jeg sendte en ny Facebook-melding til Ove Grønvold






barnepuler!!!



Mellom Deg og Ove Grønvold



Ove Grønvold 16. september kl. 01:42 Rapporter

hørt at du er en gris. sånn pedo faan......!!!




Erik Ribsskog 16. september kl. 01:44

Hvem er det som har sagt det?


Det er ikke sant i det hele tatt.

Jeg har aldri pult noen som er yngre enn 17 år, og da var jeg 18 selv.

Det må være noen som har blanda meg med Hermansen, han var litt for nærme de han var speiderleder for, synes jeg, da jeg så han i Storgata, eller Torggata, eller hvor han var.


Du får roe deg ned litt i Drøbak eller Son eller hvor det var du bodde igjen.

Erik Ribsskog



Ove Grønvold 16. september kl. 17:32 Rapporter

jeg så bildene, det var helt klart deg erik. Ta deg en tur til Drøbak, så skal jeg ordne så du for sett dem.




Erik Ribsskog 16. september kl. 17:47

Ja, jeg har vært i Drøbak mange ganger jeg, for mora mi ligger begravet der.


Søstera mi kjøpte en gråstein til henne.

Eller hu ble kremert.

Og en slektning av meg har skrevet bok om festningen uti der, hvis jeg har skjønt det riktig.

Men hva skulle jeg i Drøbak, når jeg bodde i Oslo?


Nei, Drøbak var et kjedelig sted for meg, så overnatta ikke hos mora mi, da hu bodde der.

Men det var jeg som kjørte mora mi til Drøbak, da hu skulle på visning der, i Holterveien, bak senteret deres, i 1997, eller noe.


Men du juger jo så det renner av deg, som det heter.

Du er jo bare en dass, som ikke ærer det felleskapet vi hadde i militæret.

Du pisser på det, og kommer med noe sladre-kjærring greier, som er helt løgn.


Det må være noen manipulerte bilder, i såfall.

Eller noen som bare finnes i hue ditt.

Du er jo en sånn gris, som tok mye olje på AG-en husker jeg, for da ville ikke daghavende inspisere din AG-3, for han ville ikke ha olje på henda, spekulerte du i.


Likevel valgte han daghavende offiser din AG.

Og du sa til troppsjef Frøshaug, at 'venstre er den du holder dyna med'.

Når han spurte om noen ikke visste forskjellen på høyre og venste.

Og du var vel innblanda i noe stjæling av kjøretøyer der også, såvidt jeg husker.


Så du var som en kriminell, som fullførte militæret, synes jeg.

Så du får vokse opp og slutte å juge.

Selv om jeg har merka at folk fra Follo ofte er ganske umodne og litt som jenter.

Men men.


Så du får ha lykke til, og slutt å jug som om du var ei sånn sladre-jente.

Erik Ribsskog







Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter